[elektro-etc] hibrid autó....108 éve

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Feb 3 08:49:40 CET 2011


Igazad van , de egy aprosagot valtoztatnek a szamitason : a motor+akku sulyat a motor,valto,feltank sulyahoz hasonlitanam

Repcsinel , ahol meg kell termelni a sullyedo cucc energiajat , a ketutemu blokkokat hamar utoleri a negyutemu blokk a csokkent fogyasztassal. (a dizeleket nem ismerem sajnos , de ott talan meg durvabb)

Bye
dexter

Sent from my HTC

-----Original Message-----
From: Balázs Bámer <bamerbalazs at gmail.com>
Sent: Thursday, February 03, 2011 06:48
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] hibrid autó....108 éve

Szervusz Dexter!

> szigeteles , ulesfutes , klima nem jatszik ?

Szigetelés utólag? Hővisszanyerő szellőzés? Dupla üveg? Bele kéne
tervezni a kasztniba. Hova van ma beletervezve? Pont az a durva a
benzinben, hogy úgy is el megy egy tankkal 500 km-t 160-nal,
meg-megállva, hogy közben az energia 70%-a mehet fűtésre meg az utak
szárítására...

> a teslaban van klima ha jol remlik .
...a Tesla pedig elmegy egyenletes 60-nal 500 km-t, vagy állat módon,
légkondival 150-et. Nem pont ilyen számokkal, de ez van. És még mindig
egy-két mázsával több akksi van benne, mint motor+váltó a másikban.
Nagyon örülnék, ha sikerülne megoldani, de eddig nem sikerült. Az is
igaz, hogy városba már alternatíva lehet, meg ott a fűtés hiánya is
kibírható.

szia: Balázs




More information about the Elektro-etc mailing list