[elektro-etc] rekumbens motorbicikli

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
Thu Dec 29 06:09:00 CET 2011


Igen, nekem is az a bajom ezzel az evomoto-val, hogy egyreszt a sulypont 
igen rossz helyre kerul, masreszt a motorvezeto me'g a jelenlegi 
motorkerekparoknal is sokkal serulekenyebb. Egyreszt mert a laba nagyon 
elore kerul (a lab igy mindenkeppen serul egy utkozesnel), masreszt mert 
a vezetonek nincs lehetosege letenni a labat kisebb "megingasoknal", 
instabilitasnal (pontosabban, hosszabb ideig tart letennie a labat), 
raadasul, ha leteszi, nem jo testhelyzetbe kerul, nem is igazan tud a 
labaval stabilizalni.
En igy latom, bar nem vagyok motoros, utoljara fiatal koromban motoroztam.

Karoly


> vajk fekete<halaloszto at yahoo.co.uk>  írta (2011. december 28. 20:41):
>> de ez az evomoto egy tok mezei motor atepitese. az akira testhelyzetet tekintve csak egy robogo, nem?
>
> csak ?
> az evomoto egy tok mezei motor atepitese , azert hogy sporoljanak a
> hosszon , elrontottak a magassagat es ezzel megduplaztak a
> homlokfeluletet .
> elvileg az egy literes fogyasztanak nagyjat el lehetne felejteni ha
> modositanak .
> http://www.technologynewsupdate.com/inline-wheeled-thrustcycle-srt-performs-a-clever-balancing-act/
> ennek meg egyensulyozni sem kell - ami azert jo , mert autokent
> kormanyozhatod - nem lesz gond a sulypont magassaga miatti bedontes
> fokozodassal (minel alacsonyabb , annal jobban be kell donteni azonos
> kanyarsebesseghez)
>
> az akira elvileg elektromos hajtasu , de lenyegeben ma a legegyszerubb
> egy robogo atepites barmibol , mert a robogok hajtaslanca ket csavar ,
> egy bowden , harom kabel es barmibe beteheto egy morgan haromkerekutol
> egy akira moci kaszniig .
>
> bye
> dexter
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list