[elektro-etc] Barum_polaris3
Levente Móczó
levestelista at gmail.com
Wed Dec 21 10:02:56 CET 2011
Szali Sandor <szali.sandor at gmail.com> írta, 2011.12.21.:
> nem csak nyulnak a lamellak?
Egyenes úton megrángatva a kormányt elnyúlik a segge.
Olyan érzés, mintha nem 2 nyomon futna az autó, hanem 4-en.
A megszokott kanyarokat nem a megszokott kormányállással kell
bevenni. Belépsz a kanyarba, kidobja a hátulját, vissza kell venni a
kormányon.
Amikor első keréken volt, az másképp viselkedett.
Belépve a kanyarba billent egyet a kocsi, instabillá vált a kormány.
Először azt hittem, futómű hibája lett.
Direkt megkértem a vizsgabiztost, hogy minden szilentet, gömbfejet
nézzen át alaposan.
Megrángatták a padon emberesen, nem lóg semmi.
> ujak es jo magasak
> meg is csuszik?
> eldobja a segget?
Kipróbálom, keresek valamilyen biztonságos helyet rá.
L
>
>
>
> Levente Móczó wrote:
>> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta, 2011.12.21.:
>>
>>> valtoztatni a guminyomason meg mindig realis otlet .
>> Megnyomtam 3-ra, de nem sokat változott :(
>>
>>> a barum nem rossz marka manapsag - igy azt hogy total rossz , nehezen
>>> hiszem el .
>> Megpróbálok figyelni az autó minden rezgésére. Lehet, hogy ez a
>> billegés másnál elcsúszik, de nekem tragikusnak tűnik.
>> Pirelli után Dayton garnitúra volt fenn. A dayton csúszott mint a
>> takony, de nem billegett.
>> Lehet, hogy veszek még 1 garn Vredestein 4 évaszkost, ezt a fost meg
>> ledobom.
>>
>> L
>>
>>
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>> 2011/12/21 Levente Móczó <levestelista at gmail.com>:
>>>> Előtte a Vredestein Dayton téli gumival volt párban. Mégsem éreztem
>>>> semmi furát, oda nem illőt.
>>>> Ezért csodálkozom. Nem hinném, hogy 4 egyforma kevésbé billegne.
>>>> Az, hogy egyformán sodródik, kétes érdem.
>>>>
>>>> A "dobd el" tanács megszívlelendő, bár rosszul esik 28 eFt-ot
>>>> kipicsázni. L
>>>>
>>>> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta, 2011.12.21.:
>>>>> igen . rossz nyomas volt a bibis .
>>>>> nem latszott , mert a gumi baromi nagy volt ,
>>>>> egyebkent mit varsz tole ? keskenyebb , nagyobb a talajnyomasa ,
>>>>> azonos nyomason ekvesbe feszul ki - magasabb az oldalfal - tehat
>>>>> tobbet tud rugozni .
>>>>> vagy dobd el , vagy szokd meg - de ha feltennem , akkor negyet
>>>>> tennek fel mindenkeppen .
>>>>>
>>>>> bye
>>>>> dexter
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2011/12/21 Levente Móczó <levestelista at gmail.com>:
>>>>>> Sziasztok!
>>>>>>
>>>>>> Műszakira ment a kocsi, meg egyébként is kopott volt már a hátsó
>>>>>> tengelyen a gumi, bementem hát Kméten a Bácska Gumihoz.
>>>>>> Rögtön a főnök vett a szárnyai alá. Az első tengelyen Vredestein
>>>>>> 4 évszakos, cca 60% állapotban.
>>>>>> ((175/65R14))
>>>>>> Azt mondta, hogy vegyek Barum polarist, ez egy jó minőség, nem túl
>>>>>> drága. 14e/db Teljesítményében hasonló mint a másik, nem lesz
>>>>>> gond. Felrakattam az újat előre.
>>>>>> 500 ekm-t eddig levezettem, voltak már kalandjaim autózás közben.
>>>>>> Soha nem féltem még ennyire vezetés közben. Halálfélelmem volt.
>>>>>> Lassan megtettem azt a pár km-t hazáig. Bocsánatot kértem a
>>>>>> Vredestein-től, és visszatettem őket előre.
>>>>>> Azóta úszik a kocsi segge, olyan érzés, mintha szabadon forgó
>>>>>> bevásárlókocsi kerék lenne hátul. Egészen kis kormánymozdulatokra
>>>>>> is sodródik de ez már kezelhetőbb.
>>>>>>
>>>>>> Visszamentem a gumishoz.
>>>>>> Korrektek ezek, nem kis cég.
>>>>>> Elismerte, hogy szakmai hiba eladni két tengelyre két különböző
>>>>>> paraméterű gumit.
>>>>>> Felajánlotta, hogy kedvezményes áron ad még két gumit, amivel a
>>>>>> probléma meg fog szűnni.
>>>>>>
>>>>>> Egyenlőre nem éltem a lehetőséggel.
>>>>>> Még pénzt beletenni egy ilyen billegős szarba?
>>>>>>
>>>>>> A barum keskenyebb futófelületű, domborúbb oldalfalú gumi. Talán
>>>>>> ez okozhatja a billegését.
>>>>>>
>>>>>> Sose volt még gondom a különböző gumikkal, pedig volt már
>>>>>> keresztben-hosszában mindenféle.
>>>>>> Jártatok már így, srácok?
>>>>>>
>>>>>> Levente
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list