[elektro-etc] 600F
Arnold Fuzesi
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Dec 12 11:40:45 CET 2011
En nem ezt latom elsodleges alkalmazasnak.
Hanem:
Jobb hatasfok (toltes kisutes kozel 100% ha nincs agyonterhelve)
Gyorsabb mukodes, nagysagrendileg.
Gondozasmentes
Hosszabb elettartam
Hofok csokkenesre csak javulnak a tulajdonsagai.
Stb.
Spec teruleteken mar most veri az akkut nagyondurvan.
Kocsiba meg szintetikus e-gaz egy erdekes tema.
Audi nyomja.
Vasarolt szeleromuveket, villany& co2+viz-> metan. Elegeti a kocsiban. Co2 cirkulal igy a rendszerben.
Arnold
Sent from my iPhone
On 2011.12.12., at 11:10, "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com> wrote:
> Balázs Bámer wrote:
>>> - impulzus áram: 1400A
>>> - belső ellenállás: 1,3mOhm!
>>
>> Ezen a ponton válik izgalmassá a laikus kezében. Ha egy akksit
>> valahogy véletlen egy pillanatra rövidre zár, nem történik semmi. Itt
>> meg igen (-:
>
> Itt sem. Ha a fenti két számot összeszorzod, kijön, hogy 1,82V, szóval kb a kapocsfesz, sőt, mondhatnám is, hogy ellentmondóak az adatok.
>
> Ha fogsz egy darab drótot, pl 1mm2-est, és 10 centi hosszút, annak az ellenállása már hidegen is 1,7mohm körüli. Nem tudod vele produkálni a fenti áramot. Síndarab meg nem szokott ilyen témákban kéznél lenni. :-)
>
> Ha meg egy hagyományos autóakkut zársz rövidre egy kanóccal, simán kijön 1000A körüli áram akkor is, ha csak szintén ilyen vezetékdarab a rövidzár. Igaz, hogy szinte azonnal meg fog gyulladni rajta a pvc. :-) Próbáltam régebben ilyesmit egy darab másfeles kanóccal, 9V-ra esett le a fesz, és közel 1000A volt az áram.
>
> Remélem, fejlődik még ez a szuperkapac technika, mert egyelőre kicsinek látom a tárolható energiát (J/m3). Még a legszarabb ólomaksikhoz képest is. Persze most is bőven van létjogosultsága, de attól még messze van, hogy pl a benzint megközelítse.
>
> hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list