[elektro-etc] concorde

Skandar Graun sgraun at gmail.com
Mon Dec 5 21:57:29 CET 2011


A 154 nem tudta, azt valódi utasszállítónak tervezték.

2011/12/5 jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>:
> Skandar Graun wrote:
>>
>> "de ez volt az első szuperszónikus (eddig az utolsó is) utasszállító."
>>
>> Ezt így nem mondanám, mert ott volt még a Tupoljev TU-144 is.
>
>
> Komolyan? Az is hangsebesség felett repült? A 154 is tudott ilyet, csak nem
> használták, vagy az már eleve utasszállítónak készült? Itt írtátok
> valamikor, hogy annak még ugyanolyan jellegű hajtóműve volt, mint egy
> vadászgépnek, csak nagyobb. Szóval nem ez a kétutas fajta. Jól emléxem?
>
> (Ilyen 154-essel repültem már, jól belenyomódik az ember az ülésbe
> emelkedéskor, az tuti tud akár 30 fok emelkedési szöget is. Percek alatt
> fent voltunk a repülési magasságban.)
>
> hjozsi



More information about the Elektro-etc mailing list