[elektro-etc] hűha

Ábrahám Gábor abraham at plus7.hu
Sun Dec 4 12:54:55 CET 2011


Talán ez egy lehetséges alternatíva:


A megújuló energiák terjedésének egyik legnagyobb gátja,
hogy a tisztán előállított elektromos energia nagyléptékű tárolására
még hiányoznak a megfelelő technológiák. A megoldás onnan érkezhet,
ahonnan sohasem várnánk. Az Audi nemrég bemutatott koncepciója a
kibocsátás-semleges közlekedés vízióján túl az áramtárolására is megoldást 
kínál.
Ismerkedjünk meg a szintetikus földgáz, avagy az "e-gas" fogalmával.

<http://www.portfolio.hu/tool/print/2/158745>

Gábor


----- Eredeti üzenet ----- 
From: vajk fekete
Sent: Friday, December 02, 2011 10:55 PM
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] hűha

megtalaltam: 
http://index.hu/tech/hardver/2010/04/07/epuletnyi_akkumulatort_epitett_egy_texasi_kisvaros/



________________________________
From: Erdos Zoltan <erdosz at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Friday, 2 December 2011, 18:18
Subject: Re: [elektro-etc] hűha

valoban hatalmas buffer kapacitas az eromuveknek is :-)

engem inkabb az aggaszt, ha elterjed, hogy a sok kipurcant akkut hova
tesszuk ? (a jelneleginel sokkal tobbrol lesz szo)

illetve a koltseg/elettartam mutato sem annyira publikus... marpedig
draganak draga... es nem orok elet...



2011.12.02. 18:08 keltezéssel, Fuzesi Arnold írta:
> Olvastam rola vhol vmit, hogy a kocsik a parkoloban a halozatra lennenek
> dugva, es nem csak fogyasztok lennenek hanem buffer szerepet is 
> ellatnanak.
> Merthogy nem mindig mindegyik autó megy. De pár %-ot pl siman leadhat
> amelyik áll - a többi javára.
>
> A.
>
> On 2011.12.02. 17:30, vajk fekete wrote:
>> majd nem indul el a tolto csak kettokor. ejjel van egy nagy volgy, ha
>> abban lenne plusz fogyasztas, az meg hasznalna is, mert kevesebb
>> alaperomuvet kellene ejjelre visszavenni.
>>
>> vajk
>>
>>
>>
>> ________________________________
>> From: Várszegi Péter<varszegi at kapos-net.hu>
>> To: elektro-etc at tesla.hu
>> Sent: Friday, 2 December 2011, 14:54
>> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>>
>> Azt el tudod képzelni, hogy hazaérnek a népek egyszerre 5 órakor és
>> mindenki bedugja a kocsit töltésre?
>> Kb. mennyi idő alatt ülne le a villamoshálózat?
>> Pláne, ha gyorstöltéssel megy a dolog ...
>>
>> -----Original Message----- From: jhidvegi
>> Sent: Friday, December 02, 2011 1:50 PM
>> To: elektro-etc at tesla.hu
>> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>>
>> Fekete Róbert wrote:
>>> na valamit gyorsan találjunk ki
>>> free energy vagy valami
>>> mert a jövőre prognosztizál üza ár ölég félelmetes
>>
>> Nem érzem félelmetesnek abban az esetben, hogy ha valaki nem bejárós
>> autóval
>> valahova, hanem otthon dolgozik. Sokkal jobban kell szervezni a
>> különféle utakat
>> (anyagbeszerzés meg ilyesmi), és jó eséllyel a munkára fordított ilyen
>> utak
>> költségei átháríthatók. Kicsit emelni kell a kilométerdíjon. (Én így
>> is ménkű
>> alacsonyan számolom, töredéke a taxitarifának.) A km-díjnak csak egy
>> része az
>> üzemanyag, a többi a gk-amortizáció és a sofőr bére, meg egy szembenézési
>> faktor. :-) (A kuncsaft szemébe nézel, és látod, mi az, ami még
>> átmegy. :-) )
>>
>> A bejárósok és más okból állandóan autózni kényszerülők persze
>> megszívják, de ők
>> fognak villanyautóba meg igen kisfogyasztású autókba ülni, és takarékosan
>> vezetni. Hacsaknem van zsé bőven, és nem számít. Sokan meg áttérnek a
>> szintén
>> nem olcsó közösséginek nevezett közlekedésre, kevesen meg biciklizni és
>> gyalogolni fognak.
>>
>> hjozsi
>>
>
>



-----
A(z)  üzenetben nem található vírus.
Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
Verzió: 2012.0.1873 / Vírus adatbázis: 2102/4653 - Kiadás dátuma: 
2011.12.02.



More information about the Elektro-etc mailing list