[elektro-etc] hűha

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Dec 4 12:18:43 CET 2011


nem a meret hanem a toltese olyan hogy az ionok szamara atjarhato .
alapvetoen minden elem , akku azon alapul hogy valahol van benne egy
reteg amin ionok mennek at , mig az elektronok korbe mennek a
fogyasztokon at .

bye
dexter


2011/12/4 Xorn <toth.endre at gmail.com>:
> Ez most a cikkiro baromsaga, vagy hogy is van?
>
> "Ezen csupán a pozitív töltésű nátrium-ionok képesek áthatolni, ezért
> a nátrium-atomok elektronjai fennakadnak a kerámián, ami így
> elektromos áramot termel."
>
> Vagyis akkora a lyuk a keramian, amin a natriumatom csak ugy fer at,
> hogy kozben az ajtofelfa lerug rola egy elektront a legkulso palyarol?
> De akkor mi akadalyozza meg az elektronokat, hogy az amugy atomnyi
> lyukon maguk is atmenjenek? Vagy mi van?
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2011/12/3 vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>:
>> pont forditva. egy tenyernyi szirszart allati draga 300 fokon tartani. oriasi a felulete a terfogatahoz kepest. a sajat meretenek sokszorosa hoszigeteles kellene, hogy a napi hoveszteseg ne legyen tobb kWh. ezzel szemben egy partiz m3-es cuccot mar realisabb.
>>
>> vajk
>>
>>
>> ________________________________
>>  From: Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com>
>> To: elektro-etc at tesla.hu
>> Sent: Saturday, 3 December 2011, 22:51
>> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>>
>> Ok, de egy tenyérnyi szirszart könnyű 300 fok körül tartani. Ez lenne a legkevesebb..
>> KI
>>
>>> -----Original Message-----
>>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
>>> On Behalf Of vajk fekete
>>> Sent: Saturday, December 03, 2011 10:15 PM
>>> To: elektro-etc at tesla.hu
>>> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>>>
>>> cserebe magas uzemi homerseklet kell neki...
>>>
>>> vajk
>>>
>>>
>>> ________________________________
>>>  From: Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com>
>>> To: elektro-etc at tesla.hu
>>> Sent: Saturday, 3 December 2011, 21:45
>>> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>>>
>>> Rákerestem a nátrium-kén akkumulátorra, 2009-ben tele volt a net ilyen
>>> cikkekkel:
>>> <http://www.szabadfold.hu/zoldfold/energia/tenyernyi_akku_tolti_az_ege
>>> sz_hazat>
>>> 20kWh egy tenyérnyi akksiban... Na, az nem lenne semmi.. Még az ebben a
>>> cikkben leírt 2000$-ért sem (ami persze azóta nem 370eFt, hanem 450eFt) KI
>>>
>>>
>>>
>>> > -----Original Message-----
>>> > From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
>>> > [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
>>> > On Behalf Of vajk fekete
>>> > Sent: Friday, December 02, 2011 10:56 PM
>>> > To: elektro-etc at tesla.hu
>>> > Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>>> >
>>> > megtalaltam:
>>> >
>>> http://index.hu/tech/hardver/2010/04/07/epuletnyi_akkumulatort_epitett
>>> > _
>>> > egy_texasi_kisvaros/
>>> >
>>> >
>>> >
>>> > ________________________________
>>> >  From: Erdos Zoltan <erdosz at gmail.com>
>>> > To: elektro-etc at tesla.hu
>>> > Sent: Friday, 2 December 2011, 18:18
>>> > Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>>> >
>>> > valoban hatalmas buffer kapacitas az eromuveknek is :-)
>>> >
>>> > engem inkabb az aggaszt, ha elterjed, hogy a sok kipurcant akkut hova
>>> > tesszuk ? (a jelneleginel sokkal tobbrol lesz szo)
>>> >
>>> > illetve a koltseg/elettartam mutato sem annyira publikus... marpedig
>>> > draganak draga... es nem orok elet...
>>> >
>>> >
>>> >
>>> > 2011.12.02. 18:08 keltezéssel, Fuzesi Arnold írta:
>>> > > Olvastam rola vhol vmit, hogy a kocsik a parkoloban a halozatra
>>> > > lennenek dugva, es nem csak fogyasztok lennenek hanem buffer
>>> > > szerepet is
>>> > ellatnanak.
>>> > > Merthogy nem mindig mindegyik autó megy. De pár %-ot pl siman
>>> > > leadhat amelyik áll - a többi javára.
>>> > >
>>> > > A.
>>> > >
>>> > > On 2011.12.02. 17:30, vajk fekete wrote:
>>> > >> majd nem indul el a tolto csak kettokor. ejjel van egy nagy volgy,
>>> > >> ha abban lenne plusz fogyasztas, az meg hasznalna is, mert kevesebb
>>> > >> alaperomuvet kellene ejjelre visszavenni.
>>> > >>
>>> > >> vajk
>>> > >>
>>> > >>
>>> > >>
>>> > >> ________________________________
>>> > >> From: Várszegi Péter<varszegi at kapos-net.hu>
>>> > >> To: elektro-etc at tesla.hu
>>> > >> Sent: Friday, 2 December 2011, 14:54
>>> > >> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>>> > >>
>>> > >> Azt el tudod képzelni, hogy hazaérnek a népek egyszerre 5 órakor és
>>> > >> mindenki bedugja a kocsit töltésre?
>>> > >> Kb. mennyi idő alatt ülne le a villamoshálózat?
>>> > >> Pláne, ha gyorstöltéssel megy a dolog ...
>>> > >>
>>> > >> -----Original Message----- From: jhidvegi
>>> > >> Sent: Friday, December 02, 2011 1:50 PM
>>> > >> To: elektro-etc at tesla.hu
>>> > >> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>>> > >>
>>> > >> Fekete Róbert wrote:
>>> > >>> na valamit gyorsan találjunk ki
>>> > >>> free energy vagy valami
>>> > >>> mert a jövőre prognosztizál üza ár ölég félelmetes
>>> > >>
>>> > >> Nem érzem félelmetesnek abban az esetben, hogy ha valaki nem
>>> > >> bejárós autóval valahova, hanem otthon dolgozik. Sokkal jobban kell
>>> > >> szervezni a különféle utakat (anyagbeszerzés meg ilyesmi), és jó
>>> > >> eséllyel a munkára fordított ilyen utak költségei átháríthatók.
>>> > >> Kicsit emelni kell a kilométerdíjon. (Én így is ménkű alacsonyan
>>> > >> számolom, töredéke a taxitarifának.) A km-díjnak csak egy része az
>>> > >> üzemanyag, a többi a gk-amortizáció és a sofőr bére, meg egy
>>> > szembenézési
>>> > >> faktor. :-) (A kuncsaft szemébe nézel, és látod, mi az, ami még
>>> > >> átmegy. :-) )
>>> > >>
>>> > >> A bejárósok és más okból állandóan autózni kényszerülők persze
>>> > >> megszívják, de ők fognak villanyautóba meg igen kisfogyasztású
>>> > >> autókba ülni, és
>>> > takarékosan
>>> > >> vezetni. Hacsaknem van zsé bőven, és nem számít. Sokan meg áttérnek
>>> > >> a szintén nem olcsó közösséginek nevezett közlekedésre, kevesen meg
>>> > >> biciklizni és gyalogolni fognak.
>>> > >>
>>> > >> hjozsi
>>> > >>
>>> > >
>>> > >
>



More information about the Elektro-etc mailing list