[elektro-etc] hűha
Xorn
toth.endre at gmail.com
Sun Dec 4 11:33:36 CET 2011
Ez most a cikkiro baromsaga, vagy hogy is van?
"Ezen csupán a pozitív töltésű nátrium-ionok képesek áthatolni, ezért
a nátrium-atomok elektronjai fennakadnak a kerámián, ami így
elektromos áramot termel."
Vagyis akkora a lyuk a keramian, amin a natriumatom csak ugy fer at,
hogy kozben az ajtofelfa lerug rola egy elektront a legkulso palyarol?
De akkor mi akadalyozza meg az elektronokat, hogy az amugy atomnyi
lyukon maguk is atmenjenek? Vagy mi van?
Best regards,
Andy
2011/12/3 vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>:
> pont forditva. egy tenyernyi szirszart allati draga 300 fokon tartani. oriasi a felulete a terfogatahoz kepest. a sajat meretenek sokszorosa hoszigeteles kellene, hogy a napi hoveszteseg ne legyen tobb kWh. ezzel szemben egy partiz m3-es cuccot mar realisabb.
>
> vajk
>
>
> ________________________________
> From: Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Saturday, 3 December 2011, 22:51
> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>
> Ok, de egy tenyérnyi szirszart könnyű 300 fok körül tartani. Ez lenne a legkevesebb..
> KI
>
>> -----Original Message-----
>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
>> On Behalf Of vajk fekete
>> Sent: Saturday, December 03, 2011 10:15 PM
>> To: elektro-etc at tesla.hu
>> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>>
>> cserebe magas uzemi homerseklet kell neki...
>>
>> vajk
>>
>>
>> ________________________________
>> From: Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com>
>> To: elektro-etc at tesla.hu
>> Sent: Saturday, 3 December 2011, 21:45
>> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>>
>> Rákerestem a nátrium-kén akkumulátorra, 2009-ben tele volt a net ilyen
>> cikkekkel:
>> <http://www.szabadfold.hu/zoldfold/energia/tenyernyi_akku_tolti_az_ege
>> sz_hazat>
>> 20kWh egy tenyérnyi akksiban... Na, az nem lenne semmi.. Még az ebben a
>> cikkben leírt 2000$-ért sem (ami persze azóta nem 370eFt, hanem 450eFt) KI
>>
>>
>>
>> > -----Original Message-----
>> > From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
>> > [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
>> > On Behalf Of vajk fekete
>> > Sent: Friday, December 02, 2011 10:56 PM
>> > To: elektro-etc at tesla.hu
>> > Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>> >
>> > megtalaltam:
>> >
>> http://index.hu/tech/hardver/2010/04/07/epuletnyi_akkumulatort_epitett
>> > _
>> > egy_texasi_kisvaros/
>> >
>> >
>> >
>> > ________________________________
>> > From: Erdos Zoltan <erdosz at gmail.com>
>> > To: elektro-etc at tesla.hu
>> > Sent: Friday, 2 December 2011, 18:18
>> > Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>> >
>> > valoban hatalmas buffer kapacitas az eromuveknek is :-)
>> >
>> > engem inkabb az aggaszt, ha elterjed, hogy a sok kipurcant akkut hova
>> > tesszuk ? (a jelneleginel sokkal tobbrol lesz szo)
>> >
>> > illetve a koltseg/elettartam mutato sem annyira publikus... marpedig
>> > draganak draga... es nem orok elet...
>> >
>> >
>> >
>> > 2011.12.02. 18:08 keltezéssel, Fuzesi Arnold írta:
>> > > Olvastam rola vhol vmit, hogy a kocsik a parkoloban a halozatra
>> > > lennenek dugva, es nem csak fogyasztok lennenek hanem buffer
>> > > szerepet is
>> > ellatnanak.
>> > > Merthogy nem mindig mindegyik autó megy. De pár %-ot pl siman
>> > > leadhat amelyik áll - a többi javára.
>> > >
>> > > A.
>> > >
>> > > On 2011.12.02. 17:30, vajk fekete wrote:
>> > >> majd nem indul el a tolto csak kettokor. ejjel van egy nagy volgy,
>> > >> ha abban lenne plusz fogyasztas, az meg hasznalna is, mert kevesebb
>> > >> alaperomuvet kellene ejjelre visszavenni.
>> > >>
>> > >> vajk
>> > >>
>> > >>
>> > >>
>> > >> ________________________________
>> > >> From: Várszegi Péter<varszegi at kapos-net.hu>
>> > >> To: elektro-etc at tesla.hu
>> > >> Sent: Friday, 2 December 2011, 14:54
>> > >> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>> > >>
>> > >> Azt el tudod képzelni, hogy hazaérnek a népek egyszerre 5 órakor és
>> > >> mindenki bedugja a kocsit töltésre?
>> > >> Kb. mennyi idő alatt ülne le a villamoshálózat?
>> > >> Pláne, ha gyorstöltéssel megy a dolog ...
>> > >>
>> > >> -----Original Message----- From: jhidvegi
>> > >> Sent: Friday, December 02, 2011 1:50 PM
>> > >> To: elektro-etc at tesla.hu
>> > >> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>> > >>
>> > >> Fekete Róbert wrote:
>> > >>> na valamit gyorsan találjunk ki
>> > >>> free energy vagy valami
>> > >>> mert a jövőre prognosztizál üza ár ölég félelmetes
>> > >>
>> > >> Nem érzem félelmetesnek abban az esetben, hogy ha valaki nem
>> > >> bejárós autóval valahova, hanem otthon dolgozik. Sokkal jobban kell
>> > >> szervezni a különféle utakat (anyagbeszerzés meg ilyesmi), és jó
>> > >> eséllyel a munkára fordított ilyen utak költségei átháríthatók.
>> > >> Kicsit emelni kell a kilométerdíjon. (Én így is ménkű alacsonyan
>> > >> számolom, töredéke a taxitarifának.) A km-díjnak csak egy része az
>> > >> üzemanyag, a többi a gk-amortizáció és a sofőr bére, meg egy
>> > szembenézési
>> > >> faktor. :-) (A kuncsaft szemébe nézel, és látod, mi az, ami még
>> > >> átmegy. :-) )
>> > >>
>> > >> A bejárósok és más okból állandóan autózni kényszerülők persze
>> > >> megszívják, de ők fognak villanyautóba meg igen kisfogyasztású
>> > >> autókba ülni, és
>> > takarékosan
>> > >> vezetni. Hacsaknem van zsé bőven, és nem számít. Sokan meg áttérnek
>> > >> a szintén nem olcsó közösséginek nevezett közlekedésre, kevesen meg
>> > >> biciklizni és gyalogolni fognak.
>> > >>
>> > >> hjozsi
>> > >>
>> > >
>> > >
More information about the Elektro-etc
mailing list