[elektro-etc] Sürgos elintéznivaló

Kovács József kj at faldeko.hu
Wed Sep 29 23:06:50 CEST 2010


  >aki meg 25 meterrol indulva az 5-oson megeloz barkit is, az raketa...

francokat ..én még skoda-100 al tanultam előzni :-)

Jól kell tudni igazodni a helyzethez...
..és használni kell azt a kibaszott 3. fokozatot
ha már egyszer 70-80 ról indul az előzés

Igaz ez már tényleg félelmetes,
rakéta hatás sokak számára...
Inkább kínlódnak-szarakodnak
4.-ben sőt 5.-ben hosszasan.

KJ

> vajk
>
>
>
> ________________________________
> From: Kovács József<kj at faldeko.hu>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Wed, 29 September, 2010 19:19:07
> Subject: Re: [elektro-etc] Sürgos elintéznivaló
>
>
>
> 2010.09.29. 17:10 keltezéssel, charles hoss írta:
>> egyaltalan nem voltal hibas .
>> a kreszben ha jol remlik a kovetesi tavolsagot ugy definialja hogy az
>> elotted meno inteziv fekezese eseten is meg kell tudj allni .
>> ez a tavolsag nem eleg a meglallashoz ha az elotted meno feklampai nem
>> mukodnek (kesoi eszleles) vagy utkozik ( a fekezest meghalado
>> lassulas)
>> itt az utobbi all fenn . tok sima ugy - nem szegtel szabalyt - mert az
>> hogy "ugy kell kozlekedni hogy az biztonsagos legyen" mint
>> gumiparagrafus nem mondhat ellent egy definialt erteknek - ezzel az
>> erovel a fektavon belul eled lepo gyalogosra , kidolo fara ,
>> villamcsapasra es aszteroida becsapodasra is fel kell keszulj .
>>
>> bye
>> dexter
>>
> jeah..KÉT féle távolságot kell
> kalkulálni vezetés közben...
>
> 1.
> ha ÉN vagyok elől
> ekkor meg kell tudnom állni
> az ÁLTALAM BELÁTHATÓ
> távolságon belül....
> kanyarba bemenet is !!!
> éjjel a tompított fényénél is!
>
> 2. követek valakit
> ekkor nem szabad belerohannom
> azaz a sebességem*akcióidőm távolságot !!!
> (feltéve, hogy azonos fékhatást tudunk
> ha jobb/rosszabb akkor csökken/nő...)
>
> 1 másodperc legalább az akció idő,
> ami 60-nál 17 méter
> 90-nél 25 méter
> 130-nál 36 méter
> ...MINIMUM
>
> KJ
>
>
>
>
>> vajk fekete<halaloszto at yahoo.co.uk>   írta (2010. szeptember 29. 11:12):
>>> aztan az elottem meno mercedes sprinter dobozos felkenodott a soderszallito
>>> domper hatuljara, aki a soromponal a sor vegen megallt. en meg a fasza kis
>>> kovtavommal, ami epitett arra, hogy neki is van fekutja (meg akartam elozni,
>>> ezert kusztam fel moge), jol lepattantam a hatuljarol. mondjuk en elmentem
>>> sajat
>>> labon, es neki a lokose meg sem karcolodott, viszont a sprinter elejebol
>>> leesett
>>> a motor fele, a sofor meg kifejelte a szelvedot mert nem volt bekotve. a
>>> rendorok ovatosan megkerdeztek hogy elismerem-e, hogy en toltam bele az
>>> elottelevobe. hahotaztam egy kicsit, es ugy is toltottuk ki a papirokat, hogy
>>> en
>>> megyek cascozni, ok meg intezik ahogy tudjak, ahhoz nekem semmi kozom.
>>>
>>> vajk
>>>
>>>
>>>
>>> ________________________________
>>> From: Hofferek Attila<hofi at soka.co.hu>
>>> To: elektro-etc at tesla.hu
>>> Sent: Tue, 28 September, 2010 21:40:36
>>> Subject: Re: [elektro-etc] Sürgos elintéznivaló
>>>
>>> 2010.09.28. 21:35 keltezéssel, Moczik Gabor írta:
>>>> Hofferek Attila wrote:
>>>>> Át-e-resz-tő-ké-pes-ség. Lehet sűrűn is közlekedni kultúráltan, nem
>>>>> csak látótávolságon kívül.
>>>> Közlekedni lehet. Csak megállni nem.
>>> Az előtted menő sem betonfalként áll meg, bőven elég annyit tartani, amennyi
>>> utat a reakcióidő alatt teszel meg. Engem úgy tanítottak, hogy két
>> másodpercnyi
>>> követési távolságot tartsak.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>>> Verzió: 9.0.856 / Vírus adatbázis: 271.1.1/3166 - Kiadás dátuma: 09/29/10
>>> 07:37:00
>>>
>
>        
>
>
>
>
> Ellenörizte: AVG - www.avg.com
> Verziô: 9.0.856 / Vîrus adatbázis: 271.1.1/3166 - Kiadás dátuma: 09/29/10 07:37:00
>



More information about the Elektro-etc mailing list