[elektro-etc] Nyaralni voltunk - loerok
charles.hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Sep 14 10:11:51 CEST 2010
euro5 vagy katalogus-marketing-teljesitmenyhajhaszas ha azonos kobcentibol szeded a teljesitmenyt es nincs valtozo vezerles , turbo (de akkor is , csak nem tisztan), akkor a teljesitmeny hegyezese a nyomatekgorbe szelessegenek rovasara tortenhet . Igy tiz szazalek plusz teljesitmeny 20-30%-al tobb valtast , 15% fogyasztasnovekdest (azonos ciklusban) okoz . Ezert is mondta a toyota hogy a nagyobb , kevesbe kihegyezett blokk kevesebbet eszik .
Ok most talaltak ki ujra a hosszuloketu blokkokat a hibridekbe - de ha valaki a literteljesitmenyuket vagy a valodi teljesitmenyuket nezne , akkor azt mondana hogy kokorszaki technika , fapad - pedig gazdasagos , hatekony , tartos bokkok.
Bye
dexter
Sent from my HTC
-----Original Message-----
From: Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>
Sent: Tuesday, September 14, 2010 9:26
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] Nyaralni voltunk - loerok
Inkabb az Euro 5!
Ne feledd, a Cinquecento 65Nm-e 3000 fordulaton vigyorog!
Oriasi kulonbseg, hogy egy autonak uveghangon kell enekelnie, hogy menjen -
lasd az en peldamban a nyomatekot 4000-4800 fordulaton, vagy szepen dorombolnia
2200-3000 korul.
Egyebkent meg mindig nem ertem, hogy milyen lehet ennek a motornak a nyomatekgorbeje?
Szerintem nagyon hegyes. :)))
Karoly
-----------------------------------------------------------------------------------
"Houston, I am the problem!"
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
From: edk-eletc at babakezek.hu
To: koka55 at kabsi.at
Date: 09:15:47, 2010.09.14
Subject: Re: [elektro-etc] Nyaralni voltunk - loerok
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
>>
>> > Nos, a berelt kisautohoz kepest a tetu egy gyorsvonat! :))) 2000
>> > fordulat alatt gyakorlatilag halott volt, 3000-nel kezdett
>> > vanszorogni. Autopalyan a legenyhebb( !) emelkedonel is eszbonto
>> > sebesseggel lelassult, elozni szinte lehetetlen volt vele, csak
>> > akkor, ha kilometerekre senki nincs mogotted. :))) Ennek fejeben
>>
>> Vagy ez a példány volt szar, vagy tényleg az euro5 az oka. Mi is
>> mindig a legkisebb kategóriát béreljük, eddig volt kis Daihatsu,
>> Hunyadi Ajtós, Fiat Cinquecento, a legutóbbi típusára nemléxem.
>> 2000 és 2006 közötti időpontokban. Egyszer sem volt a
>> teljesítménnyel gond. Tenerifén a Fiattal én voltam a pályán a
>> belső sáv királya, persze az ottani nyugis tempó miatt, és a Las
>> Canadasra felmászás is könnyen ment. Pedig az 2300m szintkülönbség
>> pár tíz km-en.
>>
>> Ed
>> --
>> Beszélő Babakezek - Babajelbeszéd-tanfolyamok a mosolygó babákért
>> www.babakezek.hu
>>
>>
More information about the Elektro-etc
mailing list