[elektro-etc] Égő ferrari...
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Thu Sep 2 11:54:48 CEST 2010
egy nagy sorozatban gyartott fogyasztoi termek kifejlesztese rengeteg olyan
dolgot tartalmaz, ami nem letezik egy kisszerias, manufakturalis modszerekkel
gyartott autonal. tuti nem kell szelvedo helyere illeszto robotot programozni,
kormanykerek felhelyezes pozicionalo celszerszamot tervezni, ezer fele
modellvaltozatra felkeszulni (klimas, nemklimas, elektromos ablakos, tekeros
ablakos, automata valtos nem automata valtos, kodlampa elokeszitve/kodlampas,
cruise control igen/nem, szovet/pluss/bor belso, tolatoradar van-nincs, stb.
nezd meg a rendelheto extrak listajat mindkettonel.
ugyanigy egy tomegtermeknel inkabb beletolnak meg 100 mernokorat, es
megterveztetik olyanra az adott alkatreszt, hogy a sajat anyagabol levo pockok
bepattanva tartsak a helyen. baromi bonyolult lesz a froccsforma, de nem kell
csavarozni az osszeszerelo melosnak. egy egyedi muszaki termeknel meg
odacsavarozzak es kesz.
lehet hogy ma mar egy ferrarin is mindent bepattano pockok es ragaszto tart
ossze, de akkor azt ne hivja nekem senki mernoki muremeknek.
vajk
________________________________
From: potyo <potyo.ada at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Thu, 2 September, 2010 11:27:08
Subject: Re: [elektro-etc] Égő ferrari...
Miért lenne magasabb egy Astra fejlesztési költsége?
More information about the Elektro-etc
mailing list