[elektro-etc] hosi halal

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Sep 1 19:28:15 CEST 2010


total igaza van .
ha en most elkezdenek a piros veszvillogoert kampanyolni , mert
balesetveszelyes hogy a parkolo autok kozotti indexeles es viszvillogas
megkulonboztethetetlen , mig a feklampa azonos wattszamu es nem keverheto
ossze , akkor jonne egy part aki mogem allna , en megkapnam az xxx berenc
elnevezest (akar a vekes gyerek itt nemreg) es hiaba a szakmai , fiziologiai
ervek stb - a kovetkezo kormanyvaltaskor eleve a semmibe veszne az otlet ,
mert az nem az O otletuk , ki olyan hulye hogy megvalositja masok terveit ?
max ha megvalosul , akkor atadja mint sajatjat , esetleg kampanyol a
furdofelujitasokkal (mint nemreg lathattuk) ha meg ugyesebb , akkor meg
ketszer el is szamolja es ujra ellopja - de a lenyeg az hogy barki all az
elre , azt minden kormanyvaltaskor ki kellett rugniuk .
nesze neked nagyobb tervek

bye
dexter


2010. szeptember 1. 19:00 Benedek István írta, <renyta at t-online.hu>:

> charles hoss wrote:
>
>>
>>> Sajnos szerény a memóriám hozzá, hogy vissza tudjam adni, amit egy
>>> szakavatott valaki mondott el egy riportban. 4 nagyon lényeges
>>> dolgot sorolt fel, ami miatt a béka segge alá került ez az egész
>>> terület.
>>>
>>>
>> es ezekbol hany volt a kormany lepesenek kozvetlen kovetkezmenye ?
>>
>>
> Ahogy barbárok módján tönkrevágták az egészségügyet, a közlekedést, a
> mezogazdaságot, úgy züllesztették le intézményesen az oktatást is, leginkább
> a közoktatást. Tanárostól, gyerekestol, iskolástól. Aztán ezt többféle
> irányból érkezo szakavatott ember, többféleképpen tudja "elmagyarázni".
> Persze meggyozoen........
>
>
> Részlet egy pedagógiai lapból, ami idevágó:
>
> "tanári szerep vállalása a rendszerváltás óta eltelt idoszak alatt újabb
> nehézségekkel is szembekerült. Változatlanul megoldatlan kérdés a pedagógiai
> munka presztízsének növelése. Jóllehet a 2002. évi választások után
> egyszeri, nagymértéku béremelés történt, a pedagógiai munka továbbra is
> alacsony presztízzsel rendelkezik a köztudatban. Ennek oka egy évtizedek óta
> muködo kontraszelekció, amelyet megerosített az a tény, hogy a közoktatás is
> átpolitizálódott, és a választási ciklusonként bekövetkezo változásokat
> követni képtelen rendszerbol a kiemelkedo egyéniségek folyamatosan távozni
> kényszerülnek, míg az iskolában egyre nagyobb számban a változtatásra
> képtelenek, a motiválatlanok maradnak. Az o erofeszítéseiktol nehéz azt a
> paradigmaváltást várni, amelyre a magyar közoktatásnak mindenképpen szüksége
> lenne a fejlett társadalmakhoz való felzárkózás érdekében. A legsúlyosabb
> gondokat a tanárok képzetlensége, motiválatlansága, a rendszer
> mozdíthatatlansága és a közalkalmazotti sekélyességet bebetonozó szabályozás
> okozza."
> A teljes cikk:
>
> http://www.oki.hu/oldal.php?tipus=cikk&kod=2005-07-ta-Szebedy-Pedagoguspalya
>
> Üdv: I.
>


More information about the Elektro-etc mailing list