[elektro-etc] Ezt tényleg bejegyezték :)
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Oct 28 15:02:09 CEST 2010
2010/10/28 Moczik Gabor <pm_levlista at progzmaster.hu>:
> Fuzesi Arnold wrote:
>>
>> Vilagitast meg gyujtasra leveszi felrakja ha be volt kapcsolva. Nem ertem
>> mas naciok autoi jellemzoen ezt miert nem csinaljak. Inkabb csipog ha
>> rajtahagytad :))) (nemet gepek)
>
> A Toyota is ilyen.
> De tényleg, egyszer valaki elmondhatná miért jó ez így. Soha semmi értelmét
> nem láttam eddig, hogy gyújtás nélkül lehet lámpát kapcsolni...
egyik extra hozza magaval a masikat .
a polakon ha megy a vilagitas , akkor a gyujtas levetelevel eloltja a lampat .
ha helyzetjelzot akarok rajta hagyni , akkor vilagitas helyett
helyzetjelzore kell tenni , azt nem oltja el .
az onidito megy .
az elso golfomon (II-es) , sokkal ugyesebb volt - tukorjegen haladva ,
finom fekezesre leblokkolt az auto es leallt a motor , szervo , fek el
, gurultam tovabb . motorfekre blokkolt az elso kerek .
na , akkor inditsunk - jaja , de nem lehet oninditozni , mert tiltja .
tehat gyujtas le , vilagitas automatan lekapcsol , akkor mar sotetben
suhantam a kanyar fele - gyutjas vissza , vilagitas vissza ,
oniditozas , vilagitas megint el a semmibe . epp idoben sikerult
beinditani a vackot .
ha az oninditot tiltja , akkor a vilagitast erdemes rajtahagynia .
ha a gyujtaskapcsolot legalabb mersekelten ertelmes emberekre
mereteztek , akkor a regi fiat filozofia tokeletes - ha valaki olyan
idiota hogy rendszeresen raindit a jaro motorra , akkor az elvezze a
csipogo jelzot .
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list