[elektro-etc] akna
Moczik Gabor
pm_levlista at progzmaster.hu
Mon Oct 18 20:41:18 CEST 2010
jhidvegi wrote:
> A felfelé túlnyúlás fontos, hogy ne menjen túl a végén. Én arrafelé is
Nem kell annak felfelé nyúlni, valami kell ami jelzi hogy a végén vagy.
Az a behuppanós gödör pont jó is, csak a lejtőt kell simára megoldani.
>> az a kb. 20-as laposvas se túl bíztató, 30centi magassághoz úgy
>> érzésre legalább egy 30x30-as szögvas kéne oda.
>
> Te, ez ilyenből van kb! :) A 30x30-as nem egy dögerős anyag ám!
> Legalábbis hajlításra, csavarásra.
Én azt a függőleges merevítőt mondom. A 30x30x4-es szögvas azért a
20x3-as laposvashoz képest hajlításra kurvaerős. :-)
Mellesleg nem lemezből hajlított szögvasról beszélek, hanem rendes
húzott anyagról, ha egy ilyet megnézel, a sarokban jóval vastagabb az
anyag. Ez azért nem keveset számít, nem horpad be olyan könnyen hajlításra.
> egykönnyen oldalirányba. Gondold el, hogy a cucc kb 20 centi széles kell
Attól azért több kell. Elég ha csak azt nézzük, hogy a legtöbb autón a
gyári gumi 185..195-ös. A két rámpát nyílegyenesen odatéve se mész fel
5mm hibával, szóval én azért 25-30 centinél keskenyebbet nem építenék,
az tutibiztos.
> nekiesik az autó oldalának, a cucc elfexik, aki alatta van, az meg
> kifexik. Hacsaknem piszok erőden be van húzva a kézifék, meg a hátsó
> kerék jól ki van ékelve, de akkor se lennék nyugodt.
A kézifék semmit nem ér, az ék már talán.
Egyszer emeltünk úgy, hogy két sima emelő a kocsi bal és jobb elején,
kézifék persze jól behúzva. Az egyik emelő kopott volt, elcsuklott
oldalra, szépen laterálisan elcsúszott az egész autó, elb*szódott a
másik emelő is. Szerencsére nem lyukasztottuk ki vele a padlólemezt...
> Végülis úgy is lehet terpesztenie, hogy inkább kifelé, de arra rendesen.
> Ha fel akarná bárki lökni, a lökési irányban álló ellen tud állni.
Esetleg. :-)
--
((( Móczik Gábor )))--((( e|mail: pm-01 |@| progzmaster |.| hu )))
((( S.k.y.p.e.: moczik )))
More information about the Elektro-etc
mailing list