[elektro-etc] Megfozes, szetfagyasztas
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun May 23 21:59:29 CEST 2010
2010. május 23. 21:43 írta, <trebi at algoritmic.hu>:
> charles hoss wrote:
>
>> . Sose gyozöm
>>> mondani, hogy nem érdemes okosabbnak lenni a gyárnál, amelyik minden
>>> autóhoz eloírja ezt a nyomásos ellenorzést. :)
>>>
>>>
>>
>> a gyar a droidok miatt irja elo :)
>>
>
> Vagy mert az a korrekt ellenorzés. Csak akkor kell, ha rendetlenkedik a
> hutorendszer.
>
>
>
> ezzel az erovel a komplett cseret is eloirhatnak - mert ha ahogy a
>> masik levelben olvastam , kulon dobozka , akkor ott mar egy kosza pok
>> is komoly pusztitast tud vegezni .
>>
>
> Az összes német autóban ilyen a rendszer, tehát nyomás alatt van a tágulási
> tartály, és annak a tetején ül a sapka. Elég sok olasz, meg francia is.
> Pók viszont pont nem szokott benne lenni, legalábbis napi használatban lévo
> autónál, mert a pók nem annyira szereti a 90-100 fokos gozt.
>
oke , csak azt akartam vele mondani hogy ennek az alkatresznek a
miniaturizalasa fokozza a meghibasodas valoszinuseget .
ha a jeep kupakja el is tud romlani , az valami nagyon nyilvavalo hiba lesz
. mig ez a kis bigyo vagy mukodik vagy nem , vagy megszorul egy kis szosztol
, vizko darabtol , fagyallo hab trutyitol stb .
kb mint a merci oljanyomas lehatarolo szelepe : a rugo kozepen levo
muanyagdarabbol leeso morzsa ki tudta ekelni - igy ott epp elmegy a nyomas
es az autoban nincs muszer ra . ha epp megvan , az epp megfelel . az pl azon
bukott le hogy harom-ot masodperccel kesobb aludt el a lampa mint szerettem
volna .
ugyesen forditva mukodik mint a vezlancfeszito ugyanebben a motorban - az
osszenyomva szeret maradni , nem kiekelve - aztan vagy megakad , vagy
atugrik .
bye
dexter
> Trebitsch
>
More information about the Elektro-etc
mailing list