[elektro-etc] infinitely variable transmissions
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat May 15 21:16:42 CEST 2010
azt irja hogy nincs benne surlodo atvitel - ez teny .
a surlodo resz vagy a cvt meghajtott resz , kuplunggal minden csicsamicsaval
a masodik tengely reszen kell legyen - mert anelkul ez nem mukodik .
tehat tokeletes lehet mondjuk egy benzin - elektromos hibridhez , ahol van
egy frekivalto vagy valami egyeb amivel a CVT funkcio megoldhato - onmagaban
ez a cucc csak kozositi a hajtasokat .
difi felcsicsazva .
ott is egy tengely be , egy ki , egy masik pedig valtoztatja az attetelt .
bye
dexter
2010. május 15. 20:04 Fuzesi Arnold írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
> igazabol nem neztem vegig bevallom.... csak hirtelen erdekesnek tunt es
> belinkeltem. De ha csak difimu" pepitában akkor errol ennyit :)
>
> A.
>
> On 2010. 05. 15. 19:55, charles hoss wrote:
>
>> humbug .
>> feltalalta a differencialmuvet .
>> a masik oldal hajtasa - amit vezerlesnek hiv , effektive hajtast vagy
>> fekezest igenyel .
>> ezt lehet elektromosan , valamilyen hidraulikaval , de ebben nincs semmi
>> uj
>> .
>>
>>
>> 2010/5/15 Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>>
>>
>>> http://www.gizmag.com/steve-durnin-ddrive-d-drive-infinitely-variable-transmission-geared/15088/?utm_source=Gizmag+Subscribers&utm_campaign=d19a7d2f73-UA-2235360-4&utm_medium=email
>>>
>>>
>>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list