[elektro-etc] Hátranyíló ajtó, Minek?

potyo potyo.ada at gmail.com
Fri May 7 12:48:59 CEST 2010


Egyszer olvastam valahol, hogy a be és kiszállást könnyebbé teszi -
állítólag. Namost hogy egy Merivanal ez épp miért lényeges, azt
nemtudom, ezeket tipikusan háromgyerekes családok veszik, vagy
tévedek? Legalábbis akit tudok, hogy Merivat vett, annak pont három
gyereke van. Gyereknek meg aztán tökmindegy, milyen ajtó, bemászik az
a lehúzott ablakon is. Ha a nem eléggé kinyíló ajtó a gond, akkor az
ellen lehet úgy is védekezni, hogy lehetővé kell tenni, hogy jobban ki
tudjon nyílni az ajtó. Szóval szerintem is eléggé a marketingesek
hülyesége...

"Maradt tehát a viszonylag sok pénzt felemésztő hátrafelé nyíló ajtó
kifejlesztése." Mégis mi a faszom került ebben sok pénzbe? Hátsó
oldalra két zsanér, elsőre meg zárszerkezet és kész is van.

Egyébként az RX8-on van még ilyen ajtó, csak ott nincs B oszlop...

elight <elight at ele.hu> írta (2010. május 7. 12:38):
> Sziasztok.
>
> modhatnám mi a f at snak..
>
> Azt tudom hogy az uj dolgokkal lesz kényelmesebb az élet,
> és fejlődik a tudomány stb.
>
>
> Bizonyos uj dolgokat mégis elég  nehezen értek meg
> és tudok befogadni:
>
> Pl
> "Az új Opel Meriva hátrafelé nyíló hátsó ajtajához
> hasonlót csak egyetlen luxusmárka kínál a piacon."
> http://www.origo.hu/auto/20100507-opel-meriva-menetproba.html
>
> Hogy ez eddig nem hiányzott senkinek?
> mÉGIS Mit kommunikál?
>
> Szóval a tolóajtó kényelmességét még el elfogadom,
> sőt lehetne levehető ajtós is akár.
> de ebben mégis mi a ráció, ha a középső támoszlop fix?
>
> Tömegigény ez,
> vagy csak a marketingesek kitalációja,
> "jobbak vagyunk, mi ilyet is tudunk "
> felkiáltással?
>
> Üdv   István
>
>
>
>
>
>
> --
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list