[elektro-etc] körforgalom megin

charles.hoss charles.hoss at gmail.com
Thu May 6 16:19:29 CEST 2010


Nekem ugy tunt azt irod hogy ez azokra les akik meg akarjak saccolni hogy mennyivel lehet bevenni a kanyart es ehhez igazitjak a tempot. Pont ezt irtad.
En ugy velem hogy a tempot csak igy lehet beloni. Ha nem , akkor honnan tudom hogy mennyivel lehet bevenni ? Tegnapi emlekek vagy korlatozas? Ugy tunt te erre celoztal , mert az esszerutlenul magas tempora mint primer okra visszatertel tobbszor is . 
Szerintem meg a limit sem tarthato minden esetben , tehat en is olyan vagyok aki "a kanyarveteli sebesseget ugy hatarozza meg hogy megprobalja a csuszashatart megbecsulni" ugyanis az elektronika nem tud erdemi tapadast generalni (hacsak nem par mazsa es jo oldalon van) nekem az az elmeny ha nincs balesetem es tartosan fenn tudom tartani olcson az autoimat. 

Bye
dexter


Sent from my HTC

-----Original Message-----
From: Abraham Gabor <abraham at plus7.hu>
Sent: Thursday, May 06, 2010 13:46
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] körforgalom megin

> > siman mukodik es csak egy halvany erzes alapjan kezdtem el rangatni ,
> fekezgetni
> > hogy mi a franc van - csuszott az auto , de semmi visszajelzest
> > nem adott .
> > ennek hala ha nem veszem eszre , a kovetkezo kanyarba annyival megyek be
> > amivel mar nem veheto be .
>
> .Ja aki a kanyarveteli sebesseget ugy valasztja meg, hogy megprobalja a
> .csuszashatart megbecsulnni ...
> .De az is lehet, hogy mar az elso kanyarbol kirepultel volna, ha nem tart
> .meg az eléektronika.
>
> ez az a pont hogy ugye nem kell megbecsulni a sebesseget amivel be tudsz
> venni egy kanyart , mert azt tudni lehet .
> hogy honnan ? erre egy valasz van : a sebessegkorlatozas .

Nagyon halas lennek, ha nem forgatnad ki a szavaimat !

Nem azt irtam, hogy vakon, minden korulmenyek kozott a megengedett
maximalis sebesseggel kell bemenni a kanyarba.
A kanyart nem a csuszashataron kell bevenni szerintem,
hanem sokkal az alatt. Tudom, ez lenyegesen csokkenti a vezetes
elmenyet.


> > egyaltalan nem . osszekevered a  tapadast es a visszajelzest .
> ha egy auto
> > nem jelez vissza , akkor elobb utobb elszall - havon , jegen ,
> esoben vagy
> > barmikor , de mindig elszall , mert akkora tapadas nem letezik
> > ami barmilyen
> > korulmenyek kozott is eleg normal vezeteshez . ha mas nem , akkor
> > esoben egy
> > korforgalomban , nemi kifolyt dizelolajon repulsz be az oszlopba .
> > egy fele akkora tapadasu autoval pedig barmikor siman celbaersz
> , ha mar a
> > tapadas negyedenel is erzed hogy bizonytalanna valik , erzed hogy
> > nem szabad tovabb huzni .
>
> .Azert beszelunk el egymas mellett, mert szerintem az esetek zomeben
> ."normalis autos" kozeleben sincs a tapadashatarnak. Az a nehany eset,
> .oljfolt, jeg stb. meg nem ismetlodik, ebben egyertelmuen jo az
> elektronika.
>
> nem ismetlodik ? dehogynem . azonos helyeken bekovetkezo
> balesetek , "rossz" kanyarok , "halalszakaszok"
> stb . sok ilyen van .

Sok bizony, mert sokan mennek, mint a barom. Egy belathatatlan
kanyarban elozo

[The entire original message is not included]


More information about the Elektro-etc mailing list