[elektro-etc] körforgalom megin /fogy.
Xorn
toth.endre at gmail.com
Wed May 5 16:12:04 CEST 2010
2010/5/5 jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>:
> trebi at algoritmic.hu wrote:
>>
>> Igen, üresben gurigázással éppen ez a helyzet.
>> Más kérdés, hogy az vezetéstechnikailag erősen ellenjavallt. Mozgó
>> autót nem teszünk üresbe.
>
> Versenyen, meg Ti. Én viszont simán, és gyakran. Néha pl előzni is lehet,
> mert felgyorsul a járgány (pl most hazafelé tartva az M3-ason) akár 110-re
> is, és kikerülgetem a lassabbakat. Ha sehova se sietek (amikor hazafelé
> tartok általában), akkor nálam ez a módi. Senkit nem feltartani, de
> takarékosan jönni.
Nekem okolszabalykent tanitotta az oktatom, hogy az auto akkor van
uresben, amikor eppen sebesseget valtok, fel masodpercre. Ha all,
akkor azert, ha mozog, akkor azert kell sebessegben legyen. Kb. a
piros lampara, hasonlora jaro motorral varakozas az egyetlen kivetel.
Soha nem tudhatod, mikor huz ki az a hirtelen eloallt k at kibol, hogy ra
tudsz lepni a gazra, es mindegy, milyen fokozatban, de egy akarmilyen
kis gyorsulast tudsz produkalni. Egy balesetet nem mindig a fekkel
lehet es kell elkerulni, sot.
>> Inkább legyen 1-2 decivel több a fogyasztás
>> 1000 kilométeren (kb ilyen a difi :), de ha hirtelen kell gyorsítani
>> bármiért is, azt meg tudjam tenni, késedelem nélkül.
>
> Nem olyan szar a sebváltó, meg hát lehet a forgalmat látni, nincs meglepi.
> Ha rövidebb távokon csinálom, akkor csak a kuplungot nyomom ki.
Meglepi mindig van, lesz. A kuplung kinyomva tartasaval meg annak a
rugojat olod meg ido elott.
Best regards,
Andy
More information about the Elektro-etc
mailing list