[elektro-etc] körforgalom megin
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Tue May 4 11:48:14 CEST 2010
charles hoss wrote:
> vagy ha nem jarnanak buszok .
Nem kell ekkora túlzásba esni!
> de nezzuk a realitast . a buszon a fek x lassitast bir ki , de
> karbantartassal ez "csak" penz , energia , gazolaj , munkaido - a
> kanyarok
> 99.9999999999%-at jol beveszik
> a maradek esetben lehet hibazni - ezek kozul az lesz halalos ahol
> arok , borulas stb fogja meg a jarmuvet .
Hát ez az! Ha busz, és borulásos fejreállás, az mindig rettentő súlyos
balesetnek számít. Ha nem rogyna be a teteje, és be lennének kötve az utasok
(legalbb a távolsági buszon, ahol kirándulókat meg ilyesmi utasokat visznek), és
a sofőr zömmel nem ismerős úton, munkaidőszerűen jár, ott kellene megoldani.
Városi meg volánbusz nem nagyon szokott felborulni tudtommal.
Meg hát ez is a fa és árok ellen egy komoly érv.
> a korforgalom veszelyhelyzetet okoz ami elkerulheto
> forgalomszervezessel . kifejezetten a borulasra es a buszok
> felboritasara alkalmas .
De legalább önveszélyessé teszi azokat a söfőröket, amik a sima kereszteződésben
másokra is veszélyesek. Aki a körforgalomba az ezer jelzés ellenre beongyol, az
mit tenne egy útkereszteződésben? Na és az ütközéskor is felborulhat... Ha
megoldanák, hogy ha berongyol valaki a körforgalomba, ne árokba boruljon, akkor
csökkenne az önveszélyesekre ható büntető hatás.
> nekem speciel nagyon kenyelmes , mert elveszem a gazt es a belso
> voros savot hasznalva az esetek 90%-aban fekezes es elsobbseg adas
> nelkul tudok atzugni , de teny hogy a busz ezt sokkal rosszabbul
> veszi .
Én mitagadás, már ezt is büntetném. Az a sáv nem a rendeltetésszerű használatra
való, hanem hogy ha valaki picit téved... de büntetés fejében. Na de nem kell
félned, nem én alkotom a szabályokat. :)
hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list