[elektro-etc] gyermek ülés...

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Mon May 3 16:01:02 CEST 2010


a katyuk szamat tekintve igen , de a feluleti minoseg , a tervezes sokat
javult .
mostanaban alig talalkozom szukulo ivu kanyarral (pl regebben zsaka egyik
belso kanyarja volt ilyen - normal tempoval megkezdve csuszva jottel ki
belole) vagy rosszul ivelt kanyarokkal .
a minoseg az gaz , de jobb utak rosszak ma .
a vasuti atjarokon nem atrepulni kell stb . (igaz , egy mai atlagauto ossze
is torne egy regi tipusu vasuti atjaron)


bye
dexter


2010/5/3 Skandar Graun <sgraun at gmail.com>

> Egyedül az utak minősége lóg ki a szarkazmusból. :(
> A többi stimmel.
>
> 2010/5/3 Dukai Zoltan <dzoltan.listak at gmail.com>:
> > Ez odabasz :D
> > kinyomtatom es bekeretezem :)
> >
> > (csak nehogy felreertse valaki, osztom dexter velemenyet)
> >
> >  charles hoss :
> >>
> >> persze nekem meg konnyu volt - amikor felnottem , atyam tudott vezetni .
> >> raadasul lenyegesen lassabb volt a forgalom (60+ vs 50) jobb torestesztu
> >> autok voltak (lada 1200-1500 , fiat 500 , zastava 750 , latvija , barkas
> ,
> >> fiat 126)
> >> jobb minosegu utak voltak , jobban kivilagitott traktorokkal , potos
> >> ifakkal
> >> , csepelekkel es egyeb csucsautokkal - ma mar azert nem mernek en sem
> >> kimenni a szobabol .
> >> jobban belegondolva a polak egy halalcsapda . nincs ESP , kiporgesgatlo
> >> (nem
> >> is rendelheto hozza!!!!) , ABS , fuggonylegzsak (fuggonyt azert szerzek
> >> majd) .
> >>
> >> bye
> >
> >
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list