[elektro-etc] golyalab
Moczik Gabor
pm_levlista at progzmaster.hu
Sun Jun 6 22:39:44 CEST 2010
Szali Sandor wrote:
>> Minden csavar meg van huzva?
>> Jó lenne nyomatékkulccsal, az eloírt nyomatékra, saccra nagyot is
>> lehet tévedni...
>
> nincs laza csavar
De ne csak ne legyen laza, előírt értékre meg legyen húzva.
Eléggé megdöbbentő nyomatékok szoktak kelleni egy futóműben. 150-300Nm
nyomatékok jellemzőek, ezt egy fél méteres kulccsal is erőlködve lehet
csak elérni. Pláne amennyire hozzá lehet férni a dolgokhoz. :-)
Rövid kulccsal durván kevés.
Hogy az előző szerelő (pláne ha még márkaszervíz is volt) rendesen
meghúzta, arra nem érdemes alapozni, láttam már érdekes dolgokat...
>> A képen látható egybegyártott futómubol ki kéne kötni a gömbfejeket,
>
> ennyire tomegcucc az ascona, vectra golyalab?ritkasag az ilyen
> egybegyartott?
Hát én még ilyet nem láttam, de ez mondjuk semmit nem jelent, nem vagyok
autószerelő.
> vagy tempos kanyar kell, [vagy hirtelen] vagy valami rejtelyes
> megfeszules lassu hajtasnal kitekert kormanynal
>
> az eszeveszett tekergetest alllo helyben meg megnezem
Inkább a hirtelen rántason legyen a hangsúly, valószínűleg nagy
erőhatást kell elérni.
> ha nem csinalja semmikepp sem allas kozben, csakis lassan vagy gyorsan
> forgo kereknel, az nem a kerekcsapagyhaz elmozdulasa fele tereli a gyanut?
Nem tartom valoszinunek, baromira be szoktak azt utni a helyere...
Menet kozben mas erohatasok is fellepnek, amik allo helyzetben nem, pl.
fuggolegesen is mozdul a kaszni, ezzel a lengescsillapito,
toronycsapagy, lengokar, stb. minden ami hozza kapcsolodik.
--
((( Móczik Gábor )))--((( e|mail: pm-01 |@| progzmaster |.| hu )))
((( S.k.y.p.e.: moczik )))
More information about the Elektro-etc
mailing list