[elektro-etc] golyalab

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
Sun Jun 6 22:39:44 CEST 2010


Szali Sandor wrote:
>> Minden csavar meg van huzva?
>> Jó lenne nyomatékkulccsal, az eloírt nyomatékra, saccra nagyot is
>> lehet tévedni...
> 
> nincs laza csavar

De ne csak ne legyen laza, előírt értékre meg legyen húzva.
Eléggé megdöbbentő nyomatékok szoktak kelleni egy futóműben. 150-300Nm 
nyomatékok jellemzőek, ezt egy fél méteres kulccsal is erőlködve lehet 
csak elérni. Pláne amennyire hozzá lehet férni a dolgokhoz. :-)

Rövid kulccsal durván kevés.

Hogy az előző szerelő (pláne ha még márkaszervíz is volt) rendesen 
meghúzta, arra nem érdemes alapozni, láttam már érdekes dolgokat...

>> A képen látható egybegyártott futómubol ki kéne kötni a gömbfejeket,
> 
> ennyire tomegcucc az ascona, vectra golyalab?ritkasag az ilyen 
> egybegyartott?

Hát én még ilyet nem láttam, de ez mondjuk semmit nem jelent, nem vagyok 
autószerelő.

> vagy tempos kanyar kell, [vagy hirtelen] vagy valami rejtelyes 
> megfeszules lassu hajtasnal kitekert kormanynal
> 
> az eszeveszett tekergetest alllo helyben meg megnezem

Inkább a hirtelen rántason legyen a hangsúly, valószínűleg nagy 
erőhatást kell elérni.

> ha nem csinalja semmikepp sem allas kozben, csakis lassan vagy gyorsan 
> forgo kereknel, az nem a kerekcsapagyhaz elmozdulasa fele tereli a gyanut?

Nem tartom valoszinunek, baromira be szoktak azt utni a helyere...

Menet kozben mas erohatasok is fellepnek, amik allo helyzetben nem, pl. 
fuggolegesen is mozdul a kaszni, ezzel a lengescsillapito, 
toronycsapagy, lengokar, stb. minden ami hozza kapcsolodik.


-- 
((( Móczik Gábor  )))--((( e|mail: pm-01 |@| progzmaster |.| hu )))
((( S.k.y.p.e.: moczik )))



More information about the Elektro-etc mailing list