[elektro-etc] [elektro] elmeleti kerdes

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Jun 3 20:01:39 CEST 2010


2010. június 3. 19:33 jhidvegi írta, <jhidvegi at gmail.com>:

> charles hoss wrote:
>
>  ez most nem gunyolodas volt .
>>
>
> Lehet, hogy nincs valamihez érzékem, nagyon annak hangzott.
>

sarkitott pelda . nem teged minositelek vele , csak probaltam szelsosegesen
ertelmezni a dolgot - mert nekem kicsit kategorikusnak tunt az hogy olyan
jarmunek nincs ertelme , erteke ami nem tud kombi opel astrat helyettesiteni
.


> karbantarasu , nem rozsdalo autoval , akkor a maradek idore
>> berelhetnel repulot , tankot , limuzint .
>>
> ha csak ezt meg tudnank oldani egy olcso , kicsi , egyszeru , zero
>
> Itt van egy kulcs-szó: olcsó.


a mopedautok eleg olcsok . ha az alibaban megnezed a villanyverdakat , nem
dragak .
az hogy itt mennyibe kerul ha a bmw allitja elo - arra inkabb nem is
gondolok .


> Ott még nem tart a világ. Azt nemtom, hogy a kínai tud-e olcsó lenni
> (lehet), de félek, hogy cserébe nem lesz se zéró karbantartású, se nem
> rozsdásodó, se megfelelo élettartamú (pl az aksitelep, aminek a cseréje pl 2
> év múlva egy vagyon lenne), szóval még asszem technikailag nem tartunk
> megfelelo szinten.
>

eleg jol allunk .
a motor szinte orok eletu - a vezerlo szinten . a valto nincs is .
hutorendszer - szinten
nezd meg a videot az EV-1-rol .
mindenki imadta akinek volt .


>
> Az állami segítség, ösztönzés az lehet, hogy gyorsítana a fejlesztésen
> azáltal, hogy egy halom adó alól mentességet kapna vagy sokkal kisebb ilyen
> terhek lennének.
>

mopedautokent jo lenne a biztositas .
ha meg oda el lehetne jutni hogy nincs muszaki ... csodas lenne .


>
>  furcsa . en azert valasztottam kisebb gepet a paromnak mert nincs
>>
>
> Már az is furcsa, hogy aszondod, hogy "válsztottam ... a páromnak". :-)
> Szóval megvan ez a pasihegemónia autóügyben a családban szinte mindenütt. Én
> még nem is találkoztam mással.
>

igy igaz . o friss jogsis volt es azt kerdezte hogy hogyan tovabb .
megneztem az alkatat , stilusat , hozzaallasat es megsporoltam neki egy
csomo szivast - mert autot hiba szin alapjan venni .
nem az o feladata hogy tudja melyik auto miben jo , miden rossz - a robogot
is ugy valasztottam hogy az alkatahoz , sulyahoz jo legyen .
kerhetett volna mast , de megbizott bennem - es alighanem jol tette . lehet
hogy az az egymillio km amivel tobbet vezettem es az a partiz auto es motor
amivel tobb tapasztalatom volt segitett neki .

te mi alapjan valasztanad ki a csere szivbillenytudet ? :D




> Azt a szempontot elfogadom persze, hogy az átlagos no nem szeret sem
> parkolni, sem nagy jármuvet vezetni.
>

vezette azert a jeep-et is , csak lemasznia rola volt nehez :)


> ki akar venni kombit ?
>
> Pl én. :-)
>
>  pedig nehez cipelnivalo ritkabban van mint joido .
>>
>
> Na igen, csakhogy a kombiság "elfér" az autóban, tehát alkalmas a jármu a
> használatra akkor is, amikor nincs mit cipelni, viszont a nyitottság nagyon
> gáz, ha kint súlyos minuszok vannak, vagy esik a hó-jég-eso.
>

itt jon vissza a regi kerdes - ha egy autom lehet adozasi okokbol , akkor az
egy ducato maxi lesz .
ha lehet ketto , akkor lesz egy kis kabrio es a tank . ez a kornyezetvedelem
adozasos megoldasa elleni legjobb erv .


> Gondolom lesz neki valami akár automatán felcsukódó ponyvája vagy mije.
>

persze , termeszetesen .


> Igen, amit elloptak ugye. Azért érezned kell, hogy a te helyzeted
> különleges. Meglesném pl, ha - kit mondjak hirtelen - ja igen, itt pl Bámer
> Balázs említi meg lépten-nyomon a biciklizést, mint egy jó alternatívát.
> Szóval meglesném, ha o rászánná magát, és venne egy ilyen elektromos
> biciklit. Vagy a fiatalok zöme. A critical mass-on (így kell írni) volt
> belole akár 1 is?
>

tuti .
villanybicokkal van tele bekescsaba
rengeteg , nagyon sokfele ember suhan veluk folymatosan az utakon .

bye
dexter


More information about the Elektro-etc mailing list