[elektro-etc] bringát bevinni

Skandar Graun sgraun at gmail.com
Mon Jul 26 14:19:52 CEST 2010


110-et. Minden felhajtón ott az autóút kezdete tábla.
Egyszzer majdnem megszívtam a trafival, akkor megnéztem.


2010/7/26 jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>:
> Hofferek Attila wrote:
>
>> Sokszor dicsekszel, hogy te igymegugy mesz 150-nel az autopalyan. En
>> meg atmegyek a zebran kerekparral. Vesd ram a kovet.
>
> Mindkettőről az a véleményem, hogy ha senkit nem zavar, rendőr meg nem
> látja, akkor nincs ellene kifogásom.
>
> Különben a 150 kissé sok, de a 140 még a traffiba is beleférhet. Én meg
> sokkal lassabban szoktam menni, kivéve, ha látom, hogy feltartok valakit,
> akkor - ha nincs módja előzni - én is odalépek.
>
> Új hír, ma hallottam: megnyitották (vagy ma este megnyitják) az M31-et. Ez
> nekem pl jó, ha az M3-on kell kifelé mennem, mert vagy 15km-rel rövidül az
> út, ha az M0-n megyek körbe arra felé.
>
> Azt is jó látni, hogy már egészen nagy méreteket öltenek az M0 még nem
> autópályásított szakaszain a földmunkák. Pl a 70-esről most nem is lehet az
> M1-M7 irányába lehajtani, mert ott is már dolgoznak. Ezen kívül az M6-tól az
> M5 irányába tartó szakaszon is jelentős hosszban folynak a földmunkák. A
> végén még megérem, hogy a meglévő teljes M0 autópálya alakú lesz?
> Más kérdés, hogy érdekes módon nem akarják autópályává nyilvánítani még a
> meglévő ilyen formájú részt sem. Az egyelőre nem egyértelmű számomra, hogy
> itt mekkora is a sebességkorlát. 100-as korlátozó táblát és annak a
> feloldását már láttam, de vajon ez 110-et vagy 130-at jelent-e? Az út maga
> ezen a szakaszon messzemenően alkalmas lenne a 130-ra.
>
> hjozsi
>



More information about the Elektro-etc mailing list