[elektro-etc] bringát bevinni
KJ
kj at faldeko.hu
Mon Jul 26 14:06:46 CEST 2010
> Erre már kaptam a pofámra itt évekkel ezelőtt, mondván hogy ha csorogsz,
> feltartod a mögötted jövőket, és így begyűrüzik valahova a városba a
> sor, akik miattad nem érnek hamar a lámpához.
>
> Szerintem ez a lehetőség annyira elméleti, hogy az 1%-ot sem éri el, és
> kimondottan bunkóság piros lámpánál 70-nel menni egész a lámpáig, addig
> bevágni a többiek elé, majd satufék. De ezt sok kollégánk pont fordítva
> gondolja.
Én pl. úgy gondolom, hogy
a zöldnél lassan-tökölve ill.
késlekedve elindulni bunkóság
Jómagam, ha elől vagyok
minél előbb felveszem
az 50-es (70-es) tempót
Aztán egyenletesen haladok
a (ha lehet) saját kmórám
szerint limit plusz 8-10-el
(ez limit plusz 2-5 esetemben)
Ha messziről piros akkor
sem lassulek csiga módjára
már messziről, inkább az
utólsó 50-100 méteren
váltok 3.-ba vagy 2.-ba, hogy
leehtőleg a sor végére rajt tempóval
tudjak csatlakozni...mire zöldre elindulnak
Sajnos sokan olyan bénán indulnak el
zöldnél, hogy mégis meg kell állnom mögöttük!!!
Szóval a cél nálam az , hogy
- a zöldnél mögöttem minél többen tudjank átjutni
- ne idegesítem 35-40-el a sort mögöttem!
- lehetőleg ne kelljen telejsen megállnom a
következő lámpánál a sor végén
(ezt viszont az ottani terhes csigák néha lehetetlenné teszik)
Nem vadálalt módjára, de azért dinamikusan kell
szerintem zöldnél elindulni, ill. tartani kell a
limit közeli tempót, ahol-ameddig csak lehetséges
ha vannak hátul is......
A dinamika határa szemléletesen kb, az hogy
az ülésről ne csússzon le a dipo táska
vagy az oda dobott csomag...:-)
A mai alul gyenge, modern motoros
kis-közép benzines autókkal ehhez
2500-3000 körül kell váltani...
..közepes gázpedál lenyomás mellett.
KJ
> Gábor
More information about the Elektro-etc
mailing list