[elektro-etc] http://www.ariel-atom.hu/

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
Sun Jul 25 12:45:14 CEST 2010


ezt el tudom mondani az octaviamrol is..
csak a markaszerviz faszsaga miatt kellett alkatreszt cserelni (kotelezo 
vezermuszijon felul), nomeg akku, izzo, gumi..
ja es egy szelvedo... de az meg egy busz volt... :-(

2010.07.25. 10:45 keltezéssel, KJ írta:
> az ismeroseim tobbsege az olcso fenntartas miatt hasznalnak hondat .
> vegletekig megbizhato es olcson fenntarthato .
> a jazz ennek jo peldaja .
> sok fut belole , nem romlik el .
>
> ----
>
> A HONDA JAZZ-bol elso darabok
> ....immár elmúltak 8 évesek!
> Szóval eléggé mérték adó ido..szerintem.
>
> A fóruma szerint egyre több
> lépi át ezekbol a 200 ekm-t is.
> Tucatszám van már a fórumon,
> olyan ami átlépte a 150 ekm-t....
>
> Lényegében mind meghibásodás nélkül.
>
> A legelso eresztés (2002) még dobfékes volt hátul.
> Ezeknél fordult elo elvétve, hogy a
> kerékcsapágy tömités kopása okán a
> kerékcsapágy 80 ekm körül feladata.
> (cirka 1% lehet az ilyen autó)
>
> A 2004-utániak már tárcsafékesek.
> Ezek közül, a 100 ekm-t futottból, már igen sok van...
> (ami az enyém volt, az pl. már 120+ ekm)
>
> Kivétel nélkül mind HIBAMENTESEN
> érte meg a 100 ekm-t eddig...és mennek tovább.
>
>> szerint az egyik legdragabb moka. Vagy az alkatresz draga hozza, vagy
>> nem az ajtozar torik le, hanem valami komolyabb dolog, errol nincs info.
>
> Ezek után kit érdekel az alkatrész ár ..szerinted..?
>
> KJ
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list