[elektro-etc] http://www.ariel-atom.hu/
charles.hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun Jul 25 12:29:34 CEST 2010
Erre szokas azt mondani hogy egy eset , nulla meretu minta :)
Ervkent pedig hogy "kozismert teny" hogy a mercedes draga , ami azert van mert a minosegert tobbet fizetnek . Jobb minoseg = jobb hibastatisztika . A vegeredmeny hogy egy vicc a muszaki lista , mert egy bolcsesz vagy titkarno is tudja hogy a draga auto a jobb es kesz.
Bye
Dexter
Sent from my HTC
-----Original Message-----
From: KJ <kj at faldeko.hu>
Sent: Sunday, July 25, 2010 10:45
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] http://www.ariel-atom.hu/
az ismeroseim tobbsege az olcso fenntartas miatt hasznalnak hondat .
vegletekig megbizhato es olcson fenntarthato .
a jazz ennek jo peldaja .
sok fut belole , nem romlik el .
----
A HONDA JAZZ-bol elso darabok
....immár elmúltak 8 évesek!
Szóval eléggé mérték adó ido..szerintem.
A fóruma szerint egyre több
lépi át ezekbol a 200 ekm-t is.
Tucatszám van már a fórumon,
olyan ami átlépte a 150 ekm-t....
Lényegében mind meghibásodás nélkül.
A legelso eresztés (2002) még dobfékes volt hátul.
Ezeknél fordult elo elvétve, hogy a
kerékcsapágy tömités kopása okán a
kerékcsapágy 80 ekm körül feladata.
(cirka 1% lehet az ilyen autó)
A 2004-utániak már tárcsafékesek.
Ezek közül, a 100 ekm-t futottból, már igen sok van...
(ami az enyém volt, az pl. már 120+ ekm)
Kivétel nélkül mind HIBAMENTESEN
érte meg a 100 ekm-t eddig...és mennek tovább.
> szerint az egyik legdragabb moka. Vagy az alkatresz draga hozza, vagy
> nem az ajtozar torik le, hanem valami komolyabb dolog, errol nincs info.
Ezek után kit érdekel az alkatrész ár ..szerinted..?
KJ
More information about the Elektro-etc
mailing list