[elektro-etc] Ha mar bicikli
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Mon Jul 19 13:48:37 CEST 2010
tarcsafek kulso atmero 160-190-210mm, fekfelulet 3-4 cm szeles.
felfele tekereskor a holtpont problema. vagy olyan attetel kell, hogy gyorsan
forogjon a labad, es hamar atfordul mindig, vagy csatos pedal, amivel elore es
hatra is tudsz a holtpontban erot kifejteni. (meglepoen sosemhasznalt izmok
kellenek hozza)
vajk
________________________________
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Mon, 19 July, 2010 13:01:03
Subject: Re: [elektro-etc] Ha mar bicikli
Hofferek Attila wrote:
> A tárcsafék kisebb felületű, kevesebb hőt tud leadni, mint a felnin
> fogó fék (nem is tudom hirtelen, hogy nevezik). A tárcsaféknek
> esőben, vizes helyzetben van előnye, nem romlik a fékhatás.
Ez komoly? Autókban mégis előszeretettel használják.
Mekkora szokott lenni egy mackósabb bicikli tárcsafék? Ugye egy van belőle a
keréken, nem kettő? (Ebből kb tudnék számolgatni.)
A tárcsafék lehet, hogy kisebb felületű, viszont lehet akár nagyon forró is,
akár sötétben láthatóan piros is, ha nem is szokott bicajnál ilyen lenni
gondolom. Legalábbis ebből indulnék ki. A felni nem lehet túl forró, mert
kigyullanda a gumi, nem?
>> áttétel megoldaná, hogy bírjam (talán), ha gyalog bírom, nemde?
>
> Dede.
Az hogy van megoldva, hogy ha nagyon lassan halad valaki felfelé, hogy ne
okozzon a pedálnál a holtpont táján problémát a tekerés? (Gondoltam már rá, hogy
kéne valami lendkerék, de ilyet sosem láttam.) Izomból kell megoldani? Afféle
15-20%-os emelkedőre gondolok.
hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list