[elektro-etc] Ha mar bicikli
Xorn
toth.endre at gmail.com
Mon Jul 19 13:12:35 CEST 2010
2010/7/19 jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>:
> Hofferek Attila wrote:
>
>> A tárcsafék kisebb felületű, kevesebb hőt tud leadni, mint a felnin
>> fogó fék (nem is tudom hirtelen, hogy nevezik). A tárcsaféknek
>> esőben, vizes helyzetben van előnye, nem romlik a fékhatás.
>
> Ez komoly? Autókban mégis előszeretettel használják.
Pont ezert (is).
> Mekkora szokott lenni egy mackósabb bicikli tárcsafék? Ugye egy van belőle a
> keréken, nem kettő? (Ebből kb tudnék számolgatni.)
Egy szokas, olyan 12-14 centi koruli atmeroben, es mondjuk 1 cm szeles
lehet a cucc, saccra. Katalogusadatot nem neztem neked.
> A tárcsafék lehet, hogy kisebb felületű, viszont lehet akár nagyon forró is,
> akár sötétben láthatóan piros is, ha nem is szokott bicajnál ilyen lenni
> gondolom. Legalábbis ebből indulnék ki. A felni nem lehet túl forró, mert
> kigyullanda a gumi, nem?
Ott a szuk keresztmetszet (szo szerint) a fekpofa.
>>> áttétel megoldaná, hogy bírjam (talán), ha gyalog bírom, nemde?
>>
>> Dede.
>
> Az hogy van megoldva, hogy ha nagyon lassan halad valaki felfelé, hogy ne
> okozzon a pedálnál a holtpont táján problémát a tekerés? (Gondoltam már rá,
> hogy kéne valami lendkerék, de ilyet sosem láttam.) Izomból kell megoldani?
> Afféle 15-20%-os emelkedőre gondolok.
Klipsz. Azzal huzni is tudod felfele a pedalt (lattam egyszer regen
egy egylabu embert igy bringazni). meg persze a felso holtpontnal
tolni is tudod vele elore a pedalt.
Best regards,
Andy
More information about the Elektro-etc
mailing list