[elektro-etc] Webshop vissza

Jozsef Valkai vjozsef at valkai.net
Fri Jul 16 11:59:42 CEST 2010


Egyetertek!


Valamelyik barom okostojas pl kitalalta azt is, hogy 3 napon belul minden
cserelni kell vagy cash back. Pedig kurvara nincs igy! Akkor kell
visszavennie kereskedonek ha 3 napon belul hibas, vagy minosegileg
kifogasolhato.

Az mas kerdes, hogy kereskedo visszaveszi, mert maskulonben a vevo
irgunburgum es milyen rohadt, csalo egy kereskedo...

Nahkerem, a vevo fejeben kellene elsosorban rendet teremteni.

-- 

--
Valkai Jozsef
+36 70 36 28 147
vjozsef at valkai.net
lat: +47.30.43.94
lon: +19.9.9.39


2010. július 16. 11:45 KJ írta, <kj at faldeko.hu>:

> Szerintem ez azért nem áll meg, mert nem a vevő elállásáról van szó.
>> Elállni csak a teljesített szerződéstől tudok, az eleve hibásan
>> kiszállított áru nekem nem tűnik teljesített szerződésnek. Mondjuk
>> rendelnék egy elefántot, kiszállítják 100e Ft szállítási költséggel egy
>> bazi nagy kamionnal az egeret, és amikor mondom, hogy ez nem az, amiben
>> megállapodtunk, azt mondják, hogy nem tudunk helyette másikat adni, oké,
>> visszavesszük, de 100eFt lesz a visszaszállítás, nálunk nincs személyes
>> ügyintézés.
>>
>
> Az egér az MÁSIK ÁRU! mint az elefánt...
>
> Amiről szó van az csak a döglött elefánt pl.
> Ami, ha eleve TUDOTTAN döglött volt, csalás
> és nyilván azeladó állja száálítgatás díját...
>
> De, ha az eladó NEM TUDTA, hogy
> gyári hibás az áru...akkor nem az
> ő gondja a szállítgatása...
>
> Jelen esetben bonttala árut kptál.
> Tehát az eladó NEM tudhatat, hogy hibás.
> Ha pedig felbontja kipróbálaj, akkor
> pedig alighanem azért anyáznád éppen, hogy
> milyen alapon bontotta fel...?! nem igaz..?
>
> Szóval, ha nem tudhata, és
> NEM IS DOLGA megtudni, akkor
> miért kéne neki állni a  szállítási kockázatot ?
>
> Neki az ÁRU (minőségi) kockázatát kell állnia!
> Azt meg állja is ..szó nélkül...
>
> KJ
>
>  Gábor
>>
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list