[elektro-etc] Webshop vissza

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Fri Jul 16 10:40:58 CEST 2010


Szerintem ez azért nem áll meg, mert nem a vevő elállásáról van szó. 
Elállni csak a teljesített szerződéstől tudok, az eleve hibásan 
kiszállított áru nekem nem tűnik teljesített szerződésnek. Mondjuk 
rendelnék egy elefántot, kiszállítják 100e Ft szállítási költséggel egy 
bazi nagy kamionnal az egeret, és amikor mondom, hogy ez nem az, amiben 
megállapodtunk, azt mondják, hogy nem tudunk helyette másikat adni, oké, 
visszavesszük, de 100eFt lesz a visszaszállítás, nálunk nincs személyes 
ügyintézés.


Gábor

Xorn írta:
> 2010/7/15 Acs Gabor <agabor at electrodesign.hu>:
>   
>> Mi van akkor, ha a webshopban rendelt termék úgy érkezik, hogy hibás?
>> Ilyenkor ki fizeti a szállítási díjakat? Azt mondja nekem a webshop, hogy
>> természetesen visszavásárolják. De ez vonatkozik arra a szállítási díjra is,
>> amivel eredetileg megkaptam? Mert nem én tehetek róla, hogy hibásat küldtek,
>> nem is szeretnék az ő hülyeségük miatt költséget viselni.
>>     
>
> Itten is van:
>
> "Elállás joga:
>
> Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen
> rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Ön a szerződéstől az áru
> átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.
> Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget
> haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru
> visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni.
>
> Figyelem! A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru
> visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Eladó
> követelheti az áru nem rendeltetésszerû használatából eredő kárának
> megtérítését."
>
> Best regards,
> Andy
>
>
>  _____________ NOD32 5282 (20100715) Inform�ci� _____________
>
> Az �zenetet a NOD32 antivirus system megvizsg�lta.
> http://www.nod32.hu
>
>
>
>   



More information about the Elektro-etc mailing list