[elektro-etc] co2 benzin dizel volt Re: Faradt fiatalok

Karoly Kovacs koka55 at yahoo.com
Sat Jul 3 16:25:43 CEST 2010


Azt hiszem, Nalad a pont!

MINDENKINEK maganak kell eldontenie, hogy milyen korulme-
nyek kozt hasznalja az autot, mennyit megy vele, stb.

Ennek tukreben kell donteni, es nem mindenfele dizel vs. benya
hitvitakat szitani. :)))

(Nekunk is benzines a masodik autonk - alapos megfontolasok
miatt.)

Karoly

 -----------------------------------------------------
"Houston, I am the problem!"



----- Original Message ----
> From: KJ <kj at faldeko.hu>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Fri, July 2, 2010 5:18:28 PM
> Subject: Re: [elektro-etc] co2 benzin dizel volt Re:  Faradt fiatalok
> 
> Itt van példának az új Suzuki kiadás
> 
> 1242 cm3 benzin
> K12B Dual  VVT
> 
> 94 LE (6000/perc)
> 118 Nm (4800/perc)
> fogyi 5 liter
> CO 116  gr/km
> gyorsulás 12,3 sec
> Végsebesség 165 km/h
> üres tömeg 960  kg
> 
> ---------------
> 
> 1248 cm dízel
> D13a a DDiS
> (Fiat tervezésű  turbó)
> 
> 75 LE (4000/perc)
> 190 Nm (1750/perc)
> fogyi 4,2 liter
> CO  109 gr/km
> gyorsulás 12,7 sec
> végsebesség 165 km/h
> üres tömeg 980  kg
> 
> Mostakko melyik kéne?
> A drágább, picit lassabb dízel?
> Vagy az  olcsóbb, picit gyorsabb benzin...
> 
> Melyik....
> ha zöld vagyok és  vajon
> melyik ha gazdaságos vagyok?
> 
> Arra az évi 8-10000  km-re...?
> Amit az átlag suzukis megy vele...
> 
> Két gyakorlatilag AZONOS  autó
> ami között van 0,8 liter fogyi különbség
> 
> Az ára még ugye  ismeretlen, de...
> ...ha a dízel érezhetőn drágáb lesz
> akkor érdekesen  alakul a kérdés,
> különös tekinttel a korábbi széthullására...
> és az EURO 5  müködtetési költégeire
> 
> KJ
> 
> 
> 
> 
> 


      



More information about the Elektro-etc mailing list