[elektro-etc] Tempomatos kérdések
Charles Hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Jan 21 18:54:44 CET 2010
famulus_lista írta:
> Acs Gabor wrote:
>> Az A oszlop funkciójáról én nem vitatkozom (szerintem a légzsák miatt
>> olyan vastag). De az, hogy veszélyes, az biztos.
>> Amikor a telekről jövök le a szerpentinen, van hogy az egész kanyart
>> kitakarja, és fogalmam sincs, jön-e ott valaki. Épp úgy fordul ott a
>> kanyarban az autó, hogy az A oszlop pályája folyamatosan takarja az
>> utat. Persze mehetek le araszolgatva is a lejtőn, végig előre-hátra
>> hajolgatva, hogy kilássak -de ez nem egy optimális állapot.
>> Ugyanezen az úton fölfelé még rosszabb, mert ez a nagyon meredek út
>> kívánná, hogy lendületből menjek.
>>
>> Gyalogost, sőt kisebb autókat is sokszor eléggé későn veszek észre, és
>> nem azért mert elbambulok.
>
> Mondjuk van ahol ezt a kérdést is átgondolják...
> ..és kisablakos A szlopot terveznek, ha eszükbe jut.
>
> pl
> http://www.zcars.com.au/images/2009-honda-jazz-interior1.jpg
lehet jol csinalni es kicsit maskepp is . de alapvetoen a kisablak is
lehet meg rosszabb ha mint itt - pont szemmagassagban mindket gerenda
szelesseget at kellene latnom abban a magassagban ahol pl egy robogo
fenyszorojat latnom kene :
http://picasaweb.google.hu/charles.hoss/AstraHoltter#5429252717506809682
http://picasaweb.google.hu/charles.hoss/AstraHoltter#5429252732754187874
a kepek a fejem kagassagabol keszultek az ulesbol , nem hajolva ,
zoomolva stb .
oriasi a holtter
a hatuljat megprobalom megkeresni
http://www.uj-opel-astra.hu/index.html
ahogy beall az auto a kep kozepebe (galeriat valasztva) latszik hogy kb
mekkora a jobb hatso holtter .
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list