[elektro-etc] Tempomatos kérdések

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Jan 18 10:09:17 CET 2010


Le kell huzni az akkurol szereles alatt. Ez egyebkent is alapszabaly.  
Fejlesztes alatt meg lehuzod a patront. Rinyalni fog de attol meg megy  
a kocsi. Aztan visszadug ,hibakod torles. Alfanal millioszor levettem  
a kormanyt es vegul akkor nyilt a legzsak amikor kellett. Nem egy  
magia. A magyar marka szerviznel csak jobbAn tudod csinalni egy kis  
autodidakta tovabbkepzes utan. Ebben biztos vagyok.

Arnold


On 2010.01.18., at 9:52, Acs Gabor <agabor at electrodesign.hu> wrote:

> Egy másik weblapon találtam a dízeleshez beszerelési útmutatót.  
> Azzal kezdik, hogy szakembernek kell csinálni a légzsák miatt. Az  
> tényleg eléggé vicces lenne, ha fejlesztgetés vagy szerelés  
> közben véletlen rányitnék...
>
>
> Gábor
>
> Famulus Számítástechnika írta:
>> Acs Gabor wrote:
>>> Felhívtam a legtöbbet dicsért hazai szakszervizt. Azt mondja,  
>>> csak
>>> dízelhez létezik can-buszos, a benzineshez bowdenest tud adni és 
>>>  csak
>>> nemgyárit.
>>
>> ...há akko mög ko fejteni a benzines CAN-buszát is.
>> Aztán bizniszt csináni belule. pl Arnold ?
>> O elég jó az ilyesmiben...
>>
>> A kormány cucc gondolom
>> teljesen azonos akár benzin akár dízel
>> és annak a rendelés száma már ismert.
>> Az árát 20-30 eFt körülinek látom...
>>
>> KJ
>>
>>
>>
>>
>> _____________ NOD32 4781 (20100118) Információ _____________
>>
>> Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
>> http://www.nod32.hu
>>
>>
>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list