[elektro-etc] Tempomatos kérdések
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Jan 18 10:09:17 CET 2010
Le kell huzni az akkurol szereles alatt. Ez egyebkent is alapszabaly.
Fejlesztes alatt meg lehuzod a patront. Rinyalni fog de attol meg megy
a kocsi. Aztan visszadug ,hibakod torles. Alfanal millioszor levettem
a kormanyt es vegul akkor nyilt a legzsak amikor kellett. Nem egy
magia. A magyar marka szerviznel csak jobbAn tudod csinalni egy kis
autodidakta tovabbkepzes utan. Ebben biztos vagyok.
Arnold
On 2010.01.18., at 9:52, Acs Gabor <agabor at electrodesign.hu> wrote:
> Egy másik weblapon találtam a dízeleshez beszerelési útmutatót.
> Azzal kezdik, hogy szakembernek kell csinálni a légzsák miatt. Az
> tényleg eléggé vicces lenne, ha fejlesztgetés vagy szerelés
> közben véletlen rányitnék...
>
>
> Gábor
>
> Famulus Számítástechnika írta:
>> Acs Gabor wrote:
>>> Felhívtam a legtöbbet dicsért hazai szakszervizt. Azt mondja,
>>> csak
>>> dízelhez létezik can-buszos, a benzineshez bowdenest tud adni és
>>> csak
>>> nemgyárit.
>>
>> ...há akko mög ko fejteni a benzines CAN-buszát is.
>> Aztán bizniszt csináni belule. pl Arnold ?
>> O elég jó az ilyesmiben...
>>
>> A kormány cucc gondolom
>> teljesen azonos akár benzin akár dízel
>> és annak a rendelés száma már ismert.
>> Az árát 20-30 eFt körülinek látom...
>>
>> KJ
>>
>>
>>
>>
>> _____________ NOD32 4781 (20100118) Információ _____________
>>
>> Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
>> http://www.nod32.hu
>>
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list