[elektro-etc] Ungarische eljárás /következő menet
Acs Gabor
agabor at electrodesign.hu
Sun Jan 17 11:35:24 CET 2010
Be is sz...nék asszem. A derekam már így is tropára van ettől a kis
szörnyecskétől (meg a többi cipekedéstől). Most valami 17 kiló körül van
a béjbi (már 1 méter), azt 8 órát nem szívesen cipelném magamon. Bár
biztos a serpák ennél sokkal többet is kibírnak :)
Az a baj, hogy már túl sokat használtam a hátamat olyasmire, amire nem
kéne, kicsit megkopott a szerkezet, így inkább a nagy terhelés rövid
időre a specialitásom, a kis terhelés sokáig az nem megy.
Pénteken 6 órát bringáztam keresztül a városban (anyagbeszerzés), csak
ettől majd beszakadt a végére a hátam.
Gábor
vajk fekete írta:
> hasznalj gyerekhordo hatizsakot. tuti!
>
> vajk
>
>
>
>
> ________________________________
> From: Acs Gabor <agabor at electrodesign.hu>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Sat, 16 January, 2010 21:00:14
> Subject: Re: [elektro-etc] Ungarische eljárás /következő menet
>
> A következő autó alkufolyamata már lezárult, épp ma voltam aláírni a
> papírokat. Nem sok engedményt kaptam, csak 20%-ot :) Azt is az októberi
> árból...
> Ez már egy normális cég, itt akkor fizetek, amikor kapom a kulcsokat.
>
> A dolog másik része már OT, hogy a BKV bekaphatja az összes #&@$##!!!
> Közszolgáltatás, amit az én adómból fizetek, és a szaros béremelésükért
> nekem kell végig szívni az egész napot. Normál esetben 1 db 7-es busz
> kellene, hogy eljussak a 11. kerületbe, erre a város legfontosabb
> járatára beállítanak a 4 féle csuklós busz helyett egy legrövidebbet,
> ritkítva. A mindenféle járványok közepén úgy voltak bepréselve a népek
> az ajtók mögé, mint a heringek. Vártam 5 buszt, mind ilyen volt, végül
> villamos-metro-vonat kombinációval jutottam oda (sárgabusz lekés), majd
> busz-egy tonna gyaloglás-hév-villamos kombóval vissza.. Az egész napból
> kb. 2 óra volt a sárga busz+ügyintézkedés, ami a büdös suttyó
> szemétládák jóvoltából majdnem 8 óra időtartam lett babakocsival
> végigkűzdve.
>
> De gond nincs, van nekik sztrájkalapjuk (szintén az adómból), amiből
> megkapják a fizut erre az időre is.
>
>
> Gábor
>
> Xorn írta:
>
>> A markakepviselet "kihelyez" autokat a kereskedokhoz, azaz az ot levo
>> raktarkeszlet egy jelentos resze nem az ovek, de ok aruljak. Ha jon a
>> vevo, kifizettetik vele az eloleget, akkor nekilatnak a szukseges
>> papirmunkanak, muszaki vizsgaztatasnak stb., majd - elvileg - sajat
>> zsebbol kifizetik az autot a markakepviseletnek, jon a vevo, kifizeti
>> a vetelarat, mindenki penzenel es autojanal van. Ez a sajat zsebbol
>> szokott mostanaban nem sikerulni, mert elofordul, hogy a vevotol
>> elkerik az arat, de abbol meg csak az elozo vevo autojat fizetik ki,
>> hogy oda tudjak neki adni vegre.
>>
>> A kenyszerito ero meg az, hogy a puszta megelheteshez kb.
>> munkanaponkent 1 uj autot el kell adni, hogy a szerviz eltartsa a
>> kereskedest, de ennel a markakepviselet tobbet szokott kovetelni a
>> markanev hasznalati jogaert cserebe. Azaz mindenaron, hasznalt
>> beszamitas stb. aran is, amit esetleg nem tud utana honapokig eladni,
>> de muszaj az uj autot nyomni.
>>
>> Ezt mondjuk nem baj tudni, ha mentek alkudni a kovetkezo uj autora. :-)
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2010/1/16 Acs Gabor <agabor at electrodesign.hu>:
>>
>>
>>> Lurdynál is elvileg az lett volna a dolog menete, hogy megrendelem, előleget
>>> adok, importőr leszállítja, kifizetem az egészet, üzembe helyezik, megkapom.
>>> Kicsit furcsa is volt, mert a Toyotánál nem így kellett.
>>> ezek után persze nem mernék ebbe beleugrani.
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>> Xorn írta:
>>>
>>>
>>>> Skoda kereskedovel jartunk igy egy eve. 2 honapot huzta az udvaron
>>>> allo auto atadasat. Nem tudta kifizetni a Porschenak, nem helyzehette
>>>> forgalomba...
>>>>
>>>> Best regards,
>>>> Andy
>>>>
>>>> 2010/1/15 vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>:
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>> kellett volna vinni egy szatyor penzt, hogy jottel a maradekot kifizetni.
>>>>> es amikor elovette a penzeskulcsot, akkor mondani, hogy megsem, inkabb
>>>>> vissza az eloleget. :-)
>>>>>
>>>>> amugy siman lehet hogy nincs naluk ennyi kp.
>>>>>
>>>>> vajk
>>>>>
>>>>>
>>>>> ________________________________
>>>>> From: Acs Gabor <agabor at electrodesign.hu>
>>>>> To: elektro-etc at tesla.hu
>>>>> Sent: Fri, 15 January, 2010 21:24:28
>>>>> Subject: Re: [elektro-etc] Ungarische eljárás /következő menet
>>>>>
>>>>> Ma visszamentem a kereskedőhöz (Kia Lurdy), hogy kérem vissza a pénzemet.
>>>>> Előtte még küldtem egy e-mailt, hogy tudjon róla.
>>>>> 'Természetesen' a főnöknél van a kulcs, és csak hétfőn tudja ideadni,
>>>>> mert a főnök külföldön van. Hétfőn délután már rendőri kisérettel megyek, ha
>>>>> addig nem kapom meg.
>>>>> Fogadni mernék, hogy a csőd szélén van ez a társaság, szerintem ezt az
>>>>> évet már nem húzzák ki.
>>>>>
>>>>> De az is lehet, hogy nem rendőrözök, csak elhozom tőlük ami a kezem
>>>>> ügyébe akad.
>>>>>
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>> Acs Gabor írta:
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>> Ne a benzines legolcsóbbat hasonlítsuk a dízeles fulloshoz. Szívesen
>>>>>> vennék Hondát, de sajnálok ennyi pénzt bármilyen autóra költeni. Na jó, egy
>>>>>> Testarossáért adnék ennyit, de az játék lenne, az meg szent dolog :)
>>>>>>
>>>>>> Most kaptam egy nagyon jó ajánlatot egy benzines Ceed-re, és meg is
>>>>>> rendeltem. Úgyhogy kiiratkoztam a dízelesek köréből :)
>>>>>>
>>>>>> Remélem, hamar meg is kapom. Komolyan mondom, amikor ellopták a Toyotát,
>>>>>> az volt az első gondolataim egyike, hogy a büdös francba, most szenvedhetek
>>>>>> megint egy új autó kiválasztással, ügyintézéssel. Másnak meg micsoda
>>>>>> örömteli esemény ez az életében....
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Gábor
>>>>>>
>>>>>> Famulus Számítástechnika írta:
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>> Acs Gabor wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>> Szép autó, jó autó, de tényleg. Csak mínusz 20 centi
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>> Azért én megmérném a helyet az üléstámlákig :-))
>>>>>>> ...a csomagtér végétől...és szélesebb is.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>> és plusz 4 misi
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>> Csak 1,5 az kb...(5,5 milla)
>>>>>>> és HONDA szokás szerint az alap is
>>>>>>> már igazából fullos...másokhoz képest..
>>>>>>>
>>>>>>> http://auto.honda.hu/sites/default/files/model_type_file/FR-V/arlista_fr_v.pdf
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Lösz ebbű még F-RV...lassacskán...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>> KJ
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> _____________ NOD32 4774 (20100115) Inform�ci� _____________
>>>>>>>
>>>>>>> Az �zenetet a NOD32 antivirus system megvizsg�lta.
>>>>>>> http://www.nod32.hu
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>> _____________ NOD32 4774 (20100115) Inform�ci� _____________
>>>>>>
>>>>>> Az �zenetet a NOD32 antivirus system megvizsg�lta.
>>>>>> http://www.nod32.hu
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>> _____________ NOD32 4776 (20100115) Inform�ci� _____________
>>>>
>>>> Az �zenetet a NOD32 antivirus system megvizsg�lta.
>>>> http://www.nod32.hu
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>> _____________ NOD32 4778 (20100116) Inform�ci� _____________
>>
>> Az �zenetet a NOD32 antivirus system megvizsg�lta.
>> http://www.nod32.hu
>>
>>
>>
>>
>>
>
>
>
>
> _____________ NOD32 4778 (20100116) Inform�ci� _____________
>
> Az �zenetet a NOD32 antivirus system megvizsg�lta.
> http://www.nod32.hu
>
>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list