[elektro-etc] téligumi
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sun Jan 3 13:26:06 CET 2010
Egy rendes autonal sokminden atjon.
Kerekosszetartast pl en allitgattam itthon. (Padon beallitottak egyformara,
gyarira, aztan finomitgattam)
Negyed fordulatot tekerve a kormanyösszekötön siman megerezni az ut-
kanyartartasban.
Suru 11-es menet asszem. Ki lehet szamolni hany perc / % elteres.
Sőt, ami még durvabb h a gumikopast is megerezni.
Ahogy kopik a gumi belső fele (dől ugye...) valtozik a kocsi viselkedése.
Guminyomas detto. Volt h menet kozben engedtem le a kerekbol mert olyan meleg
volt h erezhetoen megnott a nyomas es nem tetszett az auto.
Acelfelni a maga bili anyagával nem hiszem h kivetel lenne.
Ha pl a szilentgumi anyaga sem mindegy.
Kanyarban iszonyu erok ebrednek. Az agyon a bilivas felni vetemedhet annyit h
megvaltozik a kerekdőlés/összetartás. Amit viszont én spec nagyon megérzek.
De sztem Te is. Nyari gumival majd probald ki h jatszol a kerekösszetartassal.
(Egy csavar lekontrazva... kitekert kormanynal hozzaferni a legtobb autonal, nem
egy vasziszdasz)
Meglepő milyen maskepp viselkedik az auto minimalis valtoztatasra.
A.
On 2010. 01. 03. 13:10, Hofferek Attila wrote:
> Famulus Számítástechnika írta:
>> Ami érzésre előny, hogy sarkosabb-precízebb
>> vele az autó kormányzáskor, mert merevebb a felni.
>> ...és szebb is.
>
> A teljes listat egy evig minden nap reggel este lesz.om ha ezt te
> megerzed a tucatauto kormanymuven keresztul, hogy acel, vagy alufelni
> van-e rajta.
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list