[elektro-etc] Kilometerora
Xorn
toth.endre at gmail.com
Fri Dec 31 15:11:32 CET 2010
2010/12/31 Kovács József <kj at faldeko.hu>:
>
> 2010.12.31. 14:29 keltezéssel, charles hoss írta:
>>
>> Ennek ellenere engem mar cseszegetett rendor azert mert tomott forgalomban
>> betartottam a sebessegkorlatozast -
>
> ..és jogosan, mert tételes KRESZ sértés esete forgott fenn.
> A gyorsabb nem lett elengedve...
Nem jogosan. Tomott forgalomban megszunik a jobbratartasi
kotelezettseg, mert kialakul a parhuzamos kozlekedes, tobb auto van az
uton, semhogy vissza lehetne menni a jobb szelso savba. Raadasul tilos
a gyorsabb elorehaladas erdekeben a gyakori savvaltas, a
gyorshajtasrol nem is beszelve.
> Az pedig, hogy a másik gyorshajtás szabálysértésében
> van-e éppen nem tartozik az elől lévőre...csak a rend őrre.
Ugy erted, magara a gyorshajtora? :-)
> Mint, ahogy az összes más szabálysértés sem...
Ez igaz, de ez most hogy jon ide? Engem a sajat szabalysertesem
szokott aggasztani elsosorban, masoke inkabb csak utana.
> HA valaki szabályt sért abból, annyi tartozik
> a többiekre, hogy a helyzet felismerése után
>
> - többé NEM hivatkozhatnak arra, hogy azt hitték majd mégis szabályos lesz
Hany es milyen foku szabalysertes utan donthetem el azt valakirol,
hogy nem lesz a tovabbiakban szabalykoveto a magatartasa? Erdekelne az
irott definicio.
> - mindent meg kell tenniük az esetleg kialakuló veszély csökkentésére
Nem mindent. Csak azt, ami az adott helyzetben tole elvarhato.
> - ha éppen gyorsabb akkor el is kel engedni tételes KRESZ szabály alapján
Ha van ra lehetoseg. Ha nincs, akkor kivarja, es addig nem hajt gyorsan.
> A szabálysérétsek meggátlása-megtorlása a rend őrre tartozik!
> Nem lehet ÖNBÍRÁSKODNI, ami ugye súlyosabb dolog, mint
> esetleg maga a szabálysértés...amikor éppen baj lett belőle...
Lehet, miert ne lehetne? Persze nem szabad, arra gondolsz?
Best regards,
Andy
More information about the Elektro-etc
mailing list