[elektro-etc] auto inditas
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Dec 18 23:33:14 CET 2010
en most allitottam a zaron .
a kozponti ajtozar tulsagosan hataron volt (nem kozepre , hanem vegre
allitottak) igy nagy hidegben , ha a kilinccsel nyitottam , akkor a
gomb nem maradt fent teljesen es igy annyira nyomta hogy ne legyen
tokeletes a nyitasa .
a hidegben ridegebb gumi okozta hogy a vegallastol kb egy-ket mm-t
visszahuzott .
bye
dexter
2010/12/18 Kovács Tibor <kovacs.tibor79 at chello.hu>:
> igen utólagosan beszerelt. de az a furcsa hogy csak télen nagy minuszokban
> csinálja.
>
> -----Original Message-----
> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On
> Behalf Of charles hoss
> Sent: Saturday, December 18, 2010 8:15 PM
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro-etc] auto inditas
>
> pl rosszul beallitott kp zar .
> utolag beszerelt peldany ?
>
> esetleg lehet hogy a vezetekelese mar kelloen elgyengult a nyitogatastol .
>
> bye
> dexter
>
>
> 2010/12/18 Kovács Tibor <kovacs.tibor79 at chello.hu>:
>> Sziasztok!
>>
>> Nem pont ide illő dolog de autó téma és nem akarok új témát nyitni
> emiatt...
>> Az autóm első ajtai a hideg napokon befagynak, de úgy hogy a gumiperemre
>> fagy rá az ajtó hanem maga a zár fagyhat össze, mert az utólagos kp.zár
>> elvileg nyit de mégsem nyitja, mert ha a hátsó ajtókon bejutok akkor
> olyanok
>> az első ajtó nyitókarjai(szabadon mozognak) minta még mindig zárva lenne
> az
>> ajtó. A kérdésem az lenne hogy miért csak az elsőknél jelentkezik ez a
>> jelenség, és mit tudnék vele csinálni hogy ne fagyjon be? Másnál
> előszokott
>> ilyen fordulni?
>>
>> Üdv, Tibi
>>
>> -----Original Message-----
>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
> On
>> Behalf Of charles hoss
>> Sent: Saturday, December 18, 2010 4:57 PM
>> To: elektro-etc at tesla.hu
>> Subject: Re: [elektro-etc] auto inditas
>>
>> vw polo kozponti es zar komplex...
>> mint egy videomagno - van benne vagy harom mikrokapcsolo .
>> sorozatban ment szet egy idoben
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>> 2010/12/18 Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
>>> A kedvencem a Bosch központi zárban a Mabutschi kommutátoros motor béna
>> kefe
>>> megoldása. :)
>>>
>>>
>>> A.
>>>
>>> On 2010.12.18. 16:42, Karoly Kovacs wrote:
>>>>
>>>> En is vagy 17 eve csak francia es olasz autokkal jarok, es mar tobbszor
>>>> eljatszottak velem a kajan ismeroseim ezt a jatekot. Mint pl. amikor
>>>> elmeselem,
>>>> hogy lerohadt a Peugeot 205-osom. Kajan vigyor. Majd amikor folytatom,
>>>> hogy a
>>>> Bosch akku lett egyik pillanatrol a masikra zarlatos, akkor vigyor el...
>>>> :)))
>>>> Es igy tovabb, sorolhatok a globalizacio aldasai...
>>>>
>>>> Karoly
>>>>
>>>> On 18.12.2010 15:57, Fuzesi Arnold wrote:
>>>>>
>>>>> Ja, a szar olasz autómban a fantasztikus japán ipar AISIN automata
>>>>> váltóját
>>>>> 90ekm-es korában cserélhettem ki.... frankón tipushibás, hullik mint a
>>>>> légy
>>>>> másoknál is.
>>>>>
>>>>> Az elektromos lengéscsillapító cucc vezérlője szintén megadta magát.
>>>>> ZF-SACHS - német. Egy 4-es H teljesítmény híd "mátrix" közepére
> beraktak
>>>>> a
>>>>> sokeszűek egy elko-t. Naná hogy kiszárad 100e km környékére.
>>>>> stb stb.
>>>>>
>>>>> No comment....
>>>>>
>>>>> Következő autóm Maserati lesz. Abban a váltó is olasz.... :)
>>>>>
>>>>> A.
>>>>> On 2010.12.18. 15:22, trebi at algoritmic.hu wrote:
>>>>>>
>>>>>> Fuzesi Arnold wrote:
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>
> http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/12/16/millionyi_honda_jazz_veszelyes/
>>>>>>>
>>>>>>> ....aszittem csak az olasz auto tud kontakthibas lenni. :)
>>>>>>
>>>>>> Mindegyik tud, csak a japánt visszahívják miatta, az olaszt meg nem,
>>>>>> annál ez
>>>>>> feature, nem bug... :)
>>>>>>
>>>>>> Trebitsch
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list