[elektro-etc] auto inditas
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Dec 18 20:14:32 CET 2010
pl rosszul beallitott kp zar .
utolag beszerelt peldany ?
esetleg lehet hogy a vezetekelese mar kelloen elgyengult a nyitogatastol .
bye
dexter
2010/12/18 Kovács Tibor <kovacs.tibor79 at chello.hu>:
> Sziasztok!
>
> Nem pont ide illő dolog de autó téma és nem akarok új témát nyitni emiatt...
> Az autóm első ajtai a hideg napokon befagynak, de úgy hogy a gumiperemre
> fagy rá az ajtó hanem maga a zár fagyhat össze, mert az utólagos kp.zár
> elvileg nyit de mégsem nyitja, mert ha a hátsó ajtókon bejutok akkor olyanok
> az első ajtó nyitókarjai(szabadon mozognak) minta még mindig zárva lenne az
> ajtó. A kérdésem az lenne hogy miért csak az elsőknél jelentkezik ez a
> jelenség, és mit tudnék vele csinálni hogy ne fagyjon be? Másnál előszokott
> ilyen fordulni?
>
> Üdv, Tibi
>
> -----Original Message-----
> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On
> Behalf Of charles hoss
> Sent: Saturday, December 18, 2010 4:57 PM
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro-etc] auto inditas
>
> vw polo kozponti es zar komplex...
> mint egy videomagno - van benne vagy harom mikrokapcsolo .
> sorozatban ment szet egy idoben
>
> bye
> dexter
>
>
> 2010/12/18 Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
>> A kedvencem a Bosch központi zárban a Mabutschi kommutátoros motor béna
> kefe
>> megoldása. :)
>>
>>
>> A.
>>
>> On 2010.12.18. 16:42, Karoly Kovacs wrote:
>>>
>>> En is vagy 17 eve csak francia es olasz autokkal jarok, es mar tobbszor
>>> eljatszottak velem a kajan ismeroseim ezt a jatekot. Mint pl. amikor
>>> elmeselem,
>>> hogy lerohadt a Peugeot 205-osom. Kajan vigyor. Majd amikor folytatom,
>>> hogy a
>>> Bosch akku lett egyik pillanatrol a masikra zarlatos, akkor vigyor el...
>>> :)))
>>> Es igy tovabb, sorolhatok a globalizacio aldasai...
>>>
>>> Karoly
>>>
>>> On 18.12.2010 15:57, Fuzesi Arnold wrote:
>>>>
>>>> Ja, a szar olasz autómban a fantasztikus japán ipar AISIN automata
>>>> váltóját
>>>> 90ekm-es korában cserélhettem ki.... frankón tipushibás, hullik mint a
>>>> légy
>>>> másoknál is.
>>>>
>>>> Az elektromos lengéscsillapító cucc vezérlője szintén megadta magát.
>>>> ZF-SACHS - német. Egy 4-es H teljesítmény híd "mátrix" közepére beraktak
>>>> a
>>>> sokeszűek egy elko-t. Naná hogy kiszárad 100e km környékére.
>>>> stb stb.
>>>>
>>>> No comment....
>>>>
>>>> Következő autóm Maserati lesz. Abban a váltó is olasz.... :)
>>>>
>>>> A.
>>>> On 2010.12.18. 15:22, trebi at algoritmic.hu wrote:
>>>>>
>>>>> Fuzesi Arnold wrote:
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
> http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/12/16/millionyi_honda_jazz_veszelyes/
>>>>>>
>>>>>> ....aszittem csak az olasz auto tud kontakthibas lenni. :)
>>>>>
>>>>> Mindegyik tud, csak a japánt visszahívják miatta, az olaszt meg nem,
>>>>> annál ez
>>>>> feature, nem bug... :)
>>>>>
>>>>> Trebitsch
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list