[elektro-etc] biciklis gondok...

Xorn toth.endre at gmail.com
Sun Dec 5 11:13:19 CET 2010


A bicikliut jelenleg haromfele lehet:
- Szintben az autouttal, attol csikkal elvalasztva.
- Elkulonitett burkolat, akar szintben, akar tetszoleges kialakitasa
elvalasztosavval.
- Jardaval kozos burkolat, csikkal elvalasztva a gyalogosoktol.

Az elso es a harnadik esetben a kerekparsav funkcioja telen, hoesesben
teljesen egyertelmu: oda kell felretolni az utrol/jardarol a havat,
hogy az autok ill. a gyalogosok kozlekedni tudjanak.

A masodik esetben meg egyszeruen nincs gazdaja a cuccnak, aki
tisztitana, nem csak telen, de osszel, lombhullaskor sem, amitol
azutan tavaszig retkes marad. Nyaron egy rovid ideig talan
hasznalhato.

Best regards,
Andy

2010/12/5  <trebi at algoritmic.hu>:
> A dinamika nem keverendő az átlagsebességgel.
> Amúgy elférne egymás mellett az úton a biciklis meg az autós, persze. És
> sokkal kevésbé balesetveszélyes lenne, mint a külön bicikliút.
> Ha elég szélesek lennének az utak. Ehelyett keskenyítik az utat, és
> csinálnak mellé bicikliutat. Amit utána a biciklisták nem használnak,
> különösen így télidőben. Szóval gratulálok mindenkinek. :)
>
> Trebitsch
>
> vajk fekete wrote:
>>
>> csakhogy varosban az autos es kerekparos dinamikaja nem igazan
>> kulonbozik. neked
>> mit mutat a kocsiban az atlagsebessegmero? nekem 34-et. pedig neha
>> megyek
>> varoson kivul is. a bringan meg 21-et.
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list