[elektro-etc] benyas verda fogyasztasa
Xorn
toth.endre at gmail.com
Sun Dec 5 10:46:23 CET 2010
2010/12/5 jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>:
> Xorn wrote:
>>
>> Nagyobb kobcenti, alacsonyabb fordulat, nagyobb nyomatek. Mi a gond?
>> Hajomotoroknal mar eppenhogy pont igy megoldottak reg.
>
>>> de ami a lenyeg - a negyutemu blokk alacsony fordulaton , hosszu
>>> lokettel meglehetosen jol elvalasztja a folyamatokat , megfelelo idot
>
> Valami rémlik, hogy a kétüteműnél is meg lehet oldani, hogy jól el legyenek
> választva a folyamatok, csak elfelejtettem, hogyan. Szóval valami ügyes
> szelep- vagy résvezérlés vagy mittudomén meg tudja oldani, hogy ne az
> üzemanyaggal dúsított levegő tolja ki a kipufogógázokat a hengertérből?
>
> Lehet, hogy kimegy belőle, amennyi kimegy, aztán lezárnak valamit a kimenet
> útjában, aztán nyomással betolják a maradék kipufogógázokra rá az
> üzemanyagos levegőt? Vagy sűrített levegővel tolják ki a kipufogógázokat,
> aztán lezár, és szintén sűrített keverék kerül bele? Tulajdonképpen ez nem
> két ütem, hanem 3 lenne, de minden fordulatnál történne robbanás.
Ott volt leirva a hajomotornal, hogyan mukodik. Folyamatos feltoltes,
a munkautem vegen nyilik a henger tetejen a kipufogoszelep, es a
dugattyu az also holtpontjara erve kinyitja a henger oldalan levo
beomloszelepeket. A toltolevego kiobliti a hengert, zar a kipufogo,
zar a beomlo is, ahogy elindul felfele a dugattyu, majd befecskendezes
es munkautem.
Best regards,
Andy
More information about the Elektro-etc
mailing list