[elektro-etc] fekezes szervo nelkul
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Wed Dec 1 20:56:59 CET 2010
konkretan volt olyan, hogy kifogyoban volt nagyon a szaft. vegre odaerek a
kuthuz, kanyarodok ki a kihajtora, es abban a pillanatban leall a gep.
lenduletbol gurultam be a kutfejhez. a kormany abban a szent pillanatban
felkemenyedett. azert ha barmi miatt leall a motor egy manover kozepen, nem
lenne utolso, ha ettol a kormany nem allna meg.
tok azonnal kapcsoltam hogy mi tortenik, kutasnak fel sem tunt, hogy lenduletbol
erkezem. :-)
vajk
________________________________
From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Wed, 1 December, 2010 20:48:03
Subject: Re: [elektro-etc] fekezes szervo nelkul
Mondjuk ha kormanyzarban van a gyujtaskulcs, akkor ugysem tekered sehova.
Ha onnan mar kiveszed, akkor akar jogos is lehetne. Mennyi egy ilyen
szervoszivattyu teljesitmenye/fogyasztasa?
Best regards,
Andy
2010/12/1 vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>:
> ezt ugy nem ertem. a mai autokban a kormanyszervo szivattyuja elektromos.
akkor
> mi a picsaert kell lekapcsolni ha leall a motor? nyilvan nem allo motorral
> akarom a kormanyt tekergetni, de ha megis, annak valoszinuleg oka van, es jo
> esellyel fontosabb dologrol van szo, mint hogy lemeriti-e az akksit.
>
> vajk
>
>
>
> ________________________________
> From: Erdos Zoltan <silverst at t-online.hu>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Wed, 1 December, 2010 20:39:10
> Subject: Re: [elektro-etc] fekezes szervo nelkul
>
> az atlag mazsola azonnal beszarna, mert a szervo is elmegy es a kormany
> azonnal felkemenyedik...
> tudom, nyar vegen par hetig szivtam hasonlot, mert a ket fordulatjelado
> egymast meg az ecu-t hulyitette.. es neha menet kozben is le tudott
> allni.. magatol..
>
>
>
> 2010.12.01. 20:36 keltezéssel, Fekete Róbert írta:
>> most csak egy kérdés
>> ha egy szakavatatlan, beijedt hétvégi autós alatt áll le a moci és gurul
>> az autó mire tippel amikor ilyen kemény a fék?
>>
>> mert hogy te meg még páran a listán már próbálták vagy csak tudják mire
>> számítsanak a fék mechanikai működéséből adódóan és ha ilyen van
>> tapossák mint a barom, de az átlag user vajon?
>> sztem rémület a köbön hogy nem bírja benyomni a pedált és még csak az
>> autó nem is lassul
>>
>> emlékszem anyum amikor élete első abs es autójában az első komolyabb
>> vészfékezést megejtette egy kicsit homokosabb úton , csak 20-al mert
>> hazajönni mert valami baja van a féknek ... visszadobálta a lábát és
>> darált :)
>>
>> egyébként ha behatárolnád kb mennyivel nagyobb erő kellett ahhoz hogy
>> megnyomd így, érdemes lenne kimérni :)
>>
>>
>> 2010-12-01 19:56 keltezéssel, Hofferek Attila írta:
>>> Kiprobaltam itt egy felreeso uton (Farkasreti ut), kb 50-rol. 60-nal
>>> leallitottam a motort, visszettem a gyujtast, par kicsit pumpaltam, hogy
>>> jol felkemenyedjen a pedal, es siman allora fekeztem a kerekeket.
>>> Kellett neki taposni, mi tagadas, de allora fekeztem a kerekeket, mind a
>>> negyet. Aszfaltos sos nedves volt volt az ut, teli gumikkal.
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list