[elektro-etc] fekezes szervo nelkul
Fekete Róbert
frobi at harden.hu
Wed Dec 1 20:47:17 CET 2010
igaz is akkor a kormányszervó sem megy
de azzal kevesebb a gond, mert míg gurul az autó addig nem észrevehető
annyira... bár nehezebb tény, garagélyba szoktam így legurulni ha
félúton megállok leállítom a mocit, és utána csak guriga lefele 2-3
pumpa után már a fék is kemény akkor én is feszülök az ülésbe hogy ne
menjek neki a garagély falának :)
2010-12-01 20:39 keltezéssel, Erdos Zoltan írta:
> az atlag mazsola azonnal beszarna, mert a szervo is elmegy es a kormany
> azonnal felkemenyedik...
> tudom, nyar vegen par hetig szivtam hasonlot, mert a ket fordulatjelado
> egymast meg az ecu-t hulyitette.. es neha menet kozben is le tudott
> allni.. magatol..
>
>
>
> 2010.12.01. 20:36 keltezéssel, Fekete Róbert írta:
>> most csak egy kérdés
>> ha egy szakavatatlan, beijedt hétvégi autós alatt áll le a moci és gurul
>> az autó mire tippel amikor ilyen kemény a fék?
>>
>> mert hogy te meg még páran a listán már próbálták vagy csak tudják mire
>> számítsanak a fék mechanikai működéséből adódóan és ha ilyen van
>> tapossák mint a barom, de az átlag user vajon?
>> sztem rémület a köbön hogy nem bírja benyomni a pedált és még csak az
>> autó nem is lassul
>>
>> emlékszem anyum amikor élete első abs es autójában az első komolyabb
>> vészfékezést megejtette egy kicsit homokosabb úton , csak 20-al mert
>> hazajönni mert valami baja van a féknek ... visszadobálta a lábát és
>> darált :)
>>
>> egyébként ha behatárolnád kb mennyivel nagyobb erő kellett ahhoz hogy
>> megnyomd így, érdemes lenne kimérni :)
>>
>>
>> 2010-12-01 19:56 keltezéssel, Hofferek Attila írta:
>>> Kiprobaltam itt egy felreeso uton (Farkasreti ut), kb 50-rol. 60-nal
>>> leallitottam a motort, visszettem a gyujtast, par kicsit pumpaltam, hogy
>>> jol felkemenyedjen a pedal, es siman allora fekeztem a kerekeket.
>>> Kellett neki taposni, mi tagadas, de allora fekeztem a kerekeket, mind a
>>> negyet. Aszfaltos sos nedves volt volt az ut, teli gumikkal.
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list