[elektro-etc] autó ECU flash

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Dec 1 09:35:45 CET 2010


Ez imho egy oriasi tevedes .
Mindegy hogy mekkora az auto ereje , a kaszni megfogasara tervezik a feket .
A legtobb "helyesen" (tesco gazdasagaosan hatarra) meretezett auto fekje az engedelyezett vegsebessegrol megallashoz van meretezve nemi biztonsagi margoval. Amikor az auto padlogazt ad , akkor nagyon gyorsan  feltolti a mozgasi energiat . Ezt megprobalod megolni fekkel - de nem megy , mert a pedalero tobbszorosere nott ,  igy nem csak a mozgasi energiat kell megetesd vele , de tartosan a motor teljesitmenyet is - ami nem fullad le , mert az abs/ valto , difi nem hagyja , hiaba tudsz raugrasbol osszehozni egy blokkolast. 
Ha ehhez meg egy kenyelmes ulespoziciod van , felig fekszel , akkor kiemelkedsz az ulesbol mielott megallna . 
A ficko majdnem allora tudta fekezni a gepet mielott elolvadtak a fekjei . Lent kacsazott az ut szelen , de elszallt a pillanat amikor ossze kellett volna torje tervezetten. 

Bye
dexter

Sent from my HTC

-----Original Message-----
From: Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu>
Sent: Wednesday, December 01, 2010 09:25
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] autó ECU flash

2010.12.01. 9:20 keltezéssel, Kovács József írta:

> Főleg, ha szoftver hiba miatt
> a motor éppen teljes gázzal hajt
> és a kuplung pedig nincs/nem old
> a váltó meg nem váltható üresbe...

Egy átlag utcai autó sokkal nagyobbat tud lassulni mint gyorsulni, 
szerintem biztos van jelentósége, hogy épp padlógázon hajt a motor, de 
hogy emiatt ne lehessen fékkel megállítani az autót, azt kétlem.




More information about the Elektro-etc mailing list