[elektro-etc] autó ECU flash
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Dec 1 09:35:45 CET 2010
Ez imho egy oriasi tevedes .
Mindegy hogy mekkora az auto ereje , a kaszni megfogasara tervezik a feket .
A legtobb "helyesen" (tesco gazdasagaosan hatarra) meretezett auto fekje az engedelyezett vegsebessegrol megallashoz van meretezve nemi biztonsagi margoval. Amikor az auto padlogazt ad , akkor nagyon gyorsan feltolti a mozgasi energiat . Ezt megprobalod megolni fekkel - de nem megy , mert a pedalero tobbszorosere nott , igy nem csak a mozgasi energiat kell megetesd vele , de tartosan a motor teljesitmenyet is - ami nem fullad le , mert az abs/ valto , difi nem hagyja , hiaba tudsz raugrasbol osszehozni egy blokkolast.
Ha ehhez meg egy kenyelmes ulespoziciod van , felig fekszel , akkor kiemelkedsz az ulesbol mielott megallna .
A ficko majdnem allora tudta fekezni a gepet mielott elolvadtak a fekjei . Lent kacsazott az ut szelen , de elszallt a pillanat amikor ossze kellett volna torje tervezetten.
Bye
dexter
Sent from my HTC
-----Original Message-----
From: Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu>
Sent: Wednesday, December 01, 2010 09:25
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] autó ECU flash
2010.12.01. 9:20 keltezéssel, Kovács József írta:
> Főleg, ha szoftver hiba miatt
> a motor éppen teljes gázzal hajt
> és a kuplung pedig nincs/nem old
> a váltó meg nem váltható üresbe...
Egy átlag utcai autó sokkal nagyobbat tud lassulni mint gyorsulni,
szerintem biztos van jelentósége, hogy épp padlógázon hajt a motor, de
hogy emiatt ne lehessen fékkel megállítani az autót, azt kétlem.
More information about the Elektro-etc
mailing list