[elektro-etc] KRESZ 2010....?!
trebi at algoritmic.hu
trebi at algoritmic.hu
Mon Nov 30 19:26:36 CET 2009
Azért a csajokat nem érdemes figyelmen kívül hagyni. :)
Ezen kívül az Erzsébet híd egy speciális eset, mert elég sokszor a bukkanó
mögött áll a sor vége. Előző lámpa megfogja a sort, aztán az első kilő, és
tapossa neki ezerrel, azután átmegy a bukkanón, és hűmiapicsa. :)
Persze némi rutinnal nem megy át a bukkanón az ember ezerrel, de be kell
látni, hogy közlekednek az utakon rutintalanok is, pont olyanok, mint mi
voltunk annak idején. :)
Trebitsch
potyo wrote:
> 2009. november 30. 19:14 J. D. írta, <aradsega at gmail.com>:
>
>> A ráfutásos balesetek általában azért következnek be, (pldául az
>> Erzsébet hídon). mert ha egy autót látunk hátulról az úton, csak az
>> utolsó métereknél
>> érzékeljük, hogy nem halad, hanem elakadt egy dugó miatt, vagy 30-al
>> totyog.
>> Ekkor már sokszor késo fékezni. A KRESZ csak a muszaki okból
>> veszteglo autónál teszi kötelezové az elakadás jelzését. A dugó
>> miatt elakadt sorvégi autók általában nem használják sem a
>> háromszöget, sem a vészvillogót. Kötelezové kellene tenni a forgalmi
>> okokból történt elakadás jelzését is. DJ
>>
> Vagy csak egyszerűen úgy kellene vezetni, hogy figyeljük, hogy mi
> történik előttünk. Ne mondd már nekem, hogy csak az utolsó métereknél
> lehet látni, hogy egy autó áll vagy lassan megy. Ő sem negyed
> másodperc alatt lassult le, van hátul féklámpája, tessék azt
> figyelni, nem pedig a csajokat a járdán...
More information about the Elektro-etc
mailing list