[elektro-etc] Szervizkönyv

Xorn toth.endre at gmail.com
Thu Nov 19 13:25:25 CET 2009


Az sem nyero, ha a lerakodas olyan merteket olt, hogy vagy eltomiti az
olajjaratokat, vagy elszabadul egy nagyobb darabkaja... Ilyenkor en
inkabb alapjaraton tolnam neki felmelegedesig, es benne hagynam
kihulni parszor, de nem jarnek ki vele az utcara. Utana mehet a
levesbe az ATF-fel dusitott cucc es johet a friss olaj.

Best regards,
Andy

2009/11/19 Fekete Róbert <frobi at harden.hu>:
> ilyenektől csak azért áll fel a szőr a hátamon, hogy lemégy vele 100-150km-t
> joval hígabb az olaj mint kéne
> meg még ott a szar olaj is amit cserélni kell meg még ki is oldódik sok
> kacat.... ad a motor pofájának elég rendesen
> szerintem
> vagy tévednék?
>
>
> Xorn írta:
>>
>> 2009/11/19 Charles Hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>>>
>>> Hofferek Attila írta:
>>>>
>>>> Fekete Róbert írta:
>>>>>
>>>>> szterintem pár deci miatt... teljesen felesleges
>>>>>
>>>>> egyébként meg ha arra akarsz törekedni hogy tutira vagy lehető
>>>>> legjobban
>>>>> ki legyen dcserélve az olaj akkor 2 garnitúra olajat veszel
>>>>> és az elsővel átmosatod, és a másodikat hagyod benne...
>>>>> na de ki az az őrült aki ezt megteszi
>>>>> hogy 10 perc járatás után kicseréled egy tisztára?
>>>>
>>>> Van ún. mosóolaj is ami pont erre való, párszázért litere.
>>>
>>> vagy a jeep-es modi : ATF az olajba az utolso szaz merfoldre , hogy
>>> feloldjon minden mocskot .
>>
>> Automatic Transmission Fluid. Valtoolaj automata valtohoz.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list