[elektro-etc] Szervizkönyv
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Thu Nov 19 11:52:41 CET 2009
Acs Gabor wrote:
> Akkor lehet, hogy ez a 2-3 deci nekem bennmaradt a rendszerben a
> fordított sorrend miatt?
Hol van a motorban a szűrőd?
Szerintem attól jön még kis olaj, amikor kiveszik a szűrőt, mert tekerve
beömlik belőle valamennyi a motorba.
Ha magad akarsz úgy olajat cserélni, hogy a régiből minél kevesebb
maradjon benne, akkor meg lehet csinálni, hogy kiszeded szintén a szűrőt,
kiöntesz belőle mindent, ami kijön. Leengeded az olajat is, visszarakod a
régi szűrőt, beleöntesz valamennyi (a minimumhoz közeli) új olajat,
járatod kicsit a motort, aztán megint leereszted, szűrő ki (szerintem jó
eséllyel mindegy, hogy mikor a lényeg, hogy a leeresztés folyamán már ne
legyen ott a szűrő), aztán ha jól kicsurogta magát a már jóval tisztább
olaj, akkor új szűrő berak, új olaj betölt.
Illetve vannak motormosó folyadékok is erre a célra, amik - állítólag -
lerakódásokat is fel tudnak oldani. Szintén csak pár perces (max
negyedórás) járatás kell hozzá ezzel.
hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list