[elektro-etc] orultek haza

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Wed Nov 11 17:40:45 CET 2009


az egy szep kulon tortenet, hogy a palyafenntartas az a mav allami tamogatasaban meg a vesztesegeben van elkonyvelve, a kozutfenntartas meg sehol nem jelenik meg a volanok vagy a bkv konyveleseben...

vajk




________________________________
From: Szima Gábor <sygma at tesla.hu>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Wed, 11 November, 2009 17:28:13
Subject: Re: [elektro-etc] orultek haza


On Wed, 11 Nov 2009, [UTF-8] Balázs Bámer wrote:

> Pontosan. Ráadásul ez egy környezetkímélő közlekedési eszköz,
> energiatakarékos is, ami nem utolsó szempont az energiaárak várható
> emelkedése esetén.

Illetve a legdragabb resze, a kezdeti beruhazas mar kesz van.
Ha busszal valtjak ki, akkor megno az utak terhelese, az is zsozsoval jar, nem csak a vasuti palya fenntartasa.

Palyamat a vasutnal kezdtem (TBF - tavkozles). Feltettem ott egy kerdest (mert kozben jartam meg az egyetemre), hogy miert van az, hogy penteken/vasarnap hatakkel korabban kell IC-re jegyet csipni, miert nem kotnek meg utana 2-3 kocsit. A fajlagos koltsegtobblet joval kisebb lenne, mint a varhato bevetelnovekedes, igy meg biznicnek sem utolso (raadasul az IC akkoriban nyereseges volt - most nem tudom).
Valasz: akkor nem lenne 100%-os a kihasznaltsagi statisztika, es az rosszul mutat.
Na akkor huztam el onnan, de jo messzire. Vissza se neztem.


                                -Sygma


      


More information about the Elektro-etc mailing list