[elektro-etc] http://totalcar.hu/magazin/velemeny/rosszjoauto/

Charles Hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Jun 10 19:38:32 CEST 2009


Fuzesi Arnold írta:
> Igazsag az hogy Aprilia Mana, MV Agusta Brutale (a kicsi), Ducati 
> Monster (a kicsi, 696) most a sorrend....
>
> (tudsz ellenérvet valamelyik ellen?)
nem tudom milyenek az uj apriliak . a piaggio csoport vezetese ota nem 
lattam friss konstrukciojukat olyan kozelrol hogy meg tudnam mondani 
hogy milyen a hozzaallasuk .
> Ducati szerintem kiesős mert nem lehet málházni (turazashoz) rendesen.
a ducati szervizhattere regen gyenge volt , de allitolag sokat javultak .
> MV Agusta soros motor... (V2-re buzultam rá én is... közelebb áll 
> hozzám mint a vonyítós japánok )
sorost ne . kethengerre , motorra nekem vagy V1 vagy v2 a hatarhelyzetek 
miatt . csuszasban tartani , hataron fordulni vele sokkal baratsagosabb 
mint barmilyen egyenletesebb teljesitmenyleadasu geppel .
nekem ezert egy caponord-om van . nem akar high-sideolni palyan sem , 
addig motorozok vele keresztbe amig jolesik ivrol kifele :)
> Aprilia marad kizárásos alapon.
> Igaz hogy automata váltós... de CVT lelkületű robotizált cucc... 
> technikailag is vonzó...(bár fikázzák rendesen az elvet (motor 
> automatával), de sztem nagyképűségből...)
probaltad mar ?
nagyon szeretnem kiprobalni , mert meg nem tudtam meggyozo leirast 
szerezni a valtojarol - cvt valtoban van par kombinacio ami ertelmes is 
lehet .

> V2 is... málházni is lehet.
> Tank az ülés alatt...sulyeloszlása is rendben... Tank helyen 
> tarolorekesz ami városi használatban marhajo... nem kell plussz 
> dobozzal bohockodni.
miert jo a sulyelosztasa ? minnel magasabb , annal jobb .
> Nomeg pont az a forma ami bejön. Ez a buta kereklámpás levetkőztetett 
> vonal...
:) akkor nincs kerdes . a motorvalasztas mindig is szerelem kerdese .
> Tekintve hogy lealkudtunk belole rendesen mikor vettem.
ujat akarsz venni vagy valami friss hasznaltat ?

bye
dexter





More information about the Elektro-etc mailing list