[elektro-etc] Hidfelujitas
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Jul 13 12:32:05 CEST 2009
On 2009. 07. 13. 11:22, Acs Gabor wrote:
> Vasárnap délután az M7-en nem azok fognak letolni, leállósávon elo"zni,
> a korlát és közéd furakodni, akik egyébként nem vezetnek. Ezt az
De azok miatt sok esetben...
Azert az agyrem hogy a 3 sávon 100-zal poroszkal mindenki. (Haladni meg a
legszelso halad a legjobban kb.... az magyar specialitas mindenhol...h a
megszuno / lassu sav halad...no comment...)
Mert 500m-enkent akad egy okos rutinos amelyik nem ismeri a jobbratartast 1.0-as
suzu megpakolva a kiccsaláddal csomagokkal emelkedon fel 0.0001-el eloz epp a
legbelsoben... emiatt azonnal a 130-150-es sor torlodik... 100-al kinlodik...
Itt mindig lesz akinek eldurran az agya... emiatt...
Igazabol nem ezek zavarnak. Ritkan villognak le.
Most lefele porsche turbo... egyszer csak a fenekembe ert. De latja hogy
haladok...elso alkalommal lehuzodok - elengedem...megkoszoni!!!!! Nem villog,
nem küzd...
Atlag magyar ehhez kepest ilyenkor nem nyomja es nem megy le mert nehogymár a
köcsög porsche-s...
Egyszeruen ruhellem mikor valaki nem veszi figyelembe a korlatait lehetosegeit
es egyenjoguskodik. Basszameg ha full megrakott autoval tartani szeretne a
belso sav tempojat akkor vegyen normalis kocsit, aldozzon ra.
Ha nem akar/tud akkor ott a masik ket lassabb sav... semmivel nem lesz hatrebb
ha ott halad... (ezt szoktak annak is mondani aki siet...h semmivel nincs elorebb :)
De a "proli" agyát pöckölgeti hogy nehogymá nekem ne lehessen a belso" sávban
menni 100-zal...csakmert suzukim van nem vagyok kevesebb alapon.
Nem, nem kevesebb... csak kurvára feltartja a forgalmat...(pont mint mikor egy
tolakodot nem enged be vki...) ha már kijött akkor nyomja. Ha nem megy akkor ne
jöjjön ki... 3 sávon erre van leheto"ség... de akkora gyökerek a magyar sofo"rök
h 3 savon is tudnak káoszt csinalni...es 100-zal haladni mindegyiken tökölve
szerencsétlenkedve....
Masik véglet meg az übermens jürgenvagenes egybenyaku... aki egy boeing-et is
letolna ha az menne elo"tte. De ez utóbbiból van kevesebb ahogy tapasztalom. Meg
ezek legalabb mennek...
Utanként 1-2... mig a kiccsaláddal csomagokkal terpesztett futómu"vel kijövünk az
emelkedo"n mert "kijöhetünk nehogymá" - meg tucat....
Ja meg a kozepkategorias ceges - manager autosok... a 2.0 dizel passat es
kategoriaja... asziszi ove a vilag mert alaraktak egy kicsit izmosabb gepet es
vegre leszabadult a balatonra a 5*20 óra heti meló után...
En ezeket utalom a legjobban. BMW-s legalabb megy.
De ezek se nem mennek, se nem allnak... csak bizonyitani akarnak allandoan.
> übermenschek csinálják, akiket egyszeru"en ki kellene szedegetni a
> rendo"rségnek, és egy ido"re bevonni a jogsijukat. Ha lenne rendo"rség.
Ha lenne rendorseg akkor elso korben a jobbra tart-ot kene betartatni.
> Nem tudom, megfigyelted-e, hogy tök mindegy mennyivel mész, 160-nál is
> lesz aki letoljon a pályáról. Ez nem közlekedési kérdés, szimplán
> presztizskérdés.
Nem jellemzo... mondom, rendszerint latjak rajtam hogy haladok...ha meg nem
haladok annak az az oka h vannak elo"ttem... akiket türelmesen meg szoktam várni
h kikinlodjak magukat... szarabbul erzi magat mert nincs miert utalnia. :))
Nem maszok ra, nem villogok... csak megyek csendben mogotte... aztan mikor
kiszenvedte magat - visszamegy akkor temposan el.
Ilyenkor a mogottemlevo küzdo"s is lekopik... (megszunt a kihivas...)
A.
More information about the Elektro-etc
mailing list